Dynacord EC-504 tape echo

die functie de timing wordt nu door een knop geregeld toch

aaaaah jij wil schuiven ,..ouwe sjoelerd
:D
duration is de repeat functie
en volgensmij die knop eronder is de timeing
volgens mij kunje dus by deze meerder koppen tegelijk aan zetten fatt ...denkik

Attachments

• dynacordec 504.jpg
    dynacordec 504.jpg
    47,8 KB · Bekeken: 103
...

...

wow deze heb k nog nooit gezien. erg mooi

Heb ém al een tijdje t's de laatste tape-echo van Dynacord daarna zijn ze overgegaan op de elektronische.
Hij heeft 5-tal koppen die je kunt selecteren.......die verschuifbare kop hebben ze niet meer toegepast die komen alleen voor bij minichords en de super.
Helaas wel een korte loop.........maar met reverb.

Ohhh, wat een mooie... :o:
Dank voor de link, ook namens het Zwarte 19" Bakbeesten Gilde (afdeling West)

Origineel geplaatst door gjb68
Heb ém al een tijdje t's de laatste tape-echo van Dynacord daarna zijn ze overgegaan op de elektronische.
Hij heeft 5-tal koppen die je kunt selecteren.......die verschuifbare kop hebben ze niet meer toegepast die komen alleen voor bij minichords en de super.
Helaas wel een korte loop.........maar met reverb.

ok dan een kenner :D
kunje nou meerdere koppen selecten ,..en dus bv een ultra korte delay tesamen met 3x soo lange delay selecten
zou mooi zijn asjedie ook nog qa volume kon mixen

is idd een vd laatste modeleen hebs een versterker gezien idem een zelfde case !
ach vu meter is ook mooi ipv een neon lampie

weet wel dat die minichords eg tegen de60 eu soms worden aangeboden ,.loont de moiete om m op te laten sturen vanuit ebay doitslande

de superchord zijn wat meer beknopt ...
is ook iets duurder meer dan 150 worden ze byna niet

ben eigenlijk wel benieuwd naar verschillen met deze

:halleluja

...

...

kheb hier nog zoon superstaan maar nog steeds niet gebruikt omdat k mijn eminent 2 dan niet gebruiken omdat ik maar 1voedingsnoer heb.... ook 2 dynacord speakers erbij trouwens:)

Re: ...

Re: ...

Origineel geplaatst door CptCRxCK
kheb hier nog zoon superstaan maar nog steeds niet gebruikt omdat k mijn eminent 2 dan niet gebruiken omdat ik maar 1voedingsnoer heb.... ook 2 dynacord speakers erbij trouwens:)

100 eu geboden opje ...

...

...

staat al een tijdje niet meer te kop...
ze zijn in heel goede staat aleen de zilveren randjes zouden een keertje vervangen moeten worden heb er een hoop extra tapes enalmpen bij

nou ja, het schuiven maakt het plezierig.

deze heeft 4 standen, en niets daartussen. of zie ik dat verkeerd?

+kan je op zo iets ook een loop laten spelen zonder dat die uitgeveegd wordt?

tips voor andere modellen/mods welkom! ondertussen zet ik twee taperecorders naast elkaar voor het echo effect.

Nee dat gaat niet...........die koppen selecteer je met schakelaars je kunt wel combinaties ermee maken.
Als je tape-loop-richting volgt de eerste kop die tegen komt is de wiskop.....en als je daar een stukje tape overheen plakt of je doet een echte mod. je zet er een schakelaar tussen dan blijft tie oneindig loopen.
Ik ga zo m'n Evans modificeren schakelaar op de wiskop , dubbele springveer die je zowel serie als parallel schakelt.

Origineel geplaatst door 2206
tips voor andere modellen/mods welkom! ondertussen zet ik twee taperecorders naast elkaar voor het echo effect. [/B]
roland space echo's
pearl orbit

Back