[Hardcore] Darkchaos - Release

leuke track :)

melodietje lijkt sterk op iets wat ik ergens van ken maar t is net niet dat melodietje zeg maar..
beetje te happy naar mijn smaak.. maar dat terzijde is t best cool uitgewerkt :okdan:

Origineel geplaatst door resonance
leuke track :)

melodietje lijkt sterk op iets wat ik ergens van ken maar t is net niet dat melodietje zeg maar..
beetje te happy naar mijn smaak.. maar dat terzijde is t best cool uitgewerkt :okdan:

Thanx :D

De kick zit er niet lekker in. Maak die wat strakker in het midlaag ipv veel sub. De plingels zijn naar mijn smaak te voor de hand liggend. De opbouw is goed, de "alright is eveyrbody ready" sample kan je beter omruilen voor een minder gebruikte sample. Hij gaat na de break niet echt los, er zit veel meer in.
Als hij los is gegaan is er te weinig afwisseling, ook het uitmixstuk.

Potentieel hitje verder! werk hem uit en je kan zo bij een groot mainstream label op plaat en cd, serieus.

Het concept is best goed. De overall sound (met name de synthleads) mogen wel iets dikker en rauwer maar ik vind de track op zich best cool, dit is idd een partyknaller. Bijschaven en die overused vocal eruit rukken en gaan met die banaan ;)

terwijl ik luister:

lekkere clap :P, idd de vocal is wat te vaak gebruikt. Het nummer begint meteen met melodie, misschien wat meer opbouw. lekker vol dreunende bass moet ik zeggen, het mag wel wat voller.. Wat Niel zegt, idd leuk mainstream gedoe. Dat belletje met de vocals op de achtergrond klinkt erg prof!

De climax komt wel goed op, de vocal klinkt mij wat te schel maar dat hoort misschien zo. Bij de synth mag het nog wel een octaafje hoger erbij. Net of hij niet open staat, hier zou ik wat aan veranderen. Werk wat aan de in en outro. De bass mag wat meer punch hebben wat mij betreft, verder goed. Alsie op plaat stond zat hij in mijn tas :dj:

nice job!

site doet ut nie

Back