Keyzer Eric
Stamgast
Hé Anoniempje,
Heeft ie nog gereageerd op je fantastische reactie?
Eric
Eric
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door anoniempje
haha te erg gewoon, ik kon het niet laten om er op te reageren :p
Hoi, ik heb een hele complete studio, alles werkt en is perfect, ik hoef er natuurlijk geen ene cent voor te hebben want wat is studio apparatuur vandaag de dag nog waard? ik ben allang blij dat jij het allemaal gratis wilt overnemen, wie had dat ooit gedacht in deze tijden van verwijderings bijdragen. Waren er maar meer mensen als jou dan was het een stuk gemakkelijker.
Origineel geplaatst door dextah
Inmiddels zit ie met een dikke MiniMoog en Jupiter8 heel hard te lachen![]()

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Hé Anoniempje,
Eric
als dit echt is spring ik uit het raam.. 
Origineel geplaatst door Digimod
http://www.marktplaats.nl/index.php....nl/keyboards/82168677-keyboards-te-koop.html
gratis en dan verkopen op MP![]()

Origineel geplaatst door Langwani
Jammer dat ik geen kapotte drumcomputer heb............ik had er de drumcomputer opgeschroefd rottend vlees erin gestopt.......nog een weekje in de tuin laten liggen en dan in een schoenendoos opsturen!..........zulk soort gasten moet je dat soort dingen afleren!
Dat soort mensen zijn:
parasieten,oplichters,bloedzuigers,handlangers,lowlifes,asoklojo's mensen met de bekende dikkkkkkkke schedel met stront erin!!
Ga lekker werken bij de opruimdienst (zweet je ook een keer), verdien een paar euro en koop dan maar een drumcomputer op het synthforum en doe hem dan gratis aan mij.....moet dan wel een MPC3000 LE zijn of MPC4000 mag ook!.............krijg je nog een trap in je kloten kado!!

Origineel geplaatst door Leo
stelletje zeikerds. er staan wel meer van dit soort adverenties: gevraagd oude synth of drumcomputer, defect geen bezwaar, ook van enkele prominente forumleden, die regelmatig op marktplaats plaatsen en soms ook echt met het oog op ome henk die op zolder nog een houten bakje heeft liggen dat ie voor een paar centen wegdoet.