Hij durft!!!!1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door anoniempje
haha te erg gewoon, ik kon het niet laten om er op te reageren :p

Hoi, ik heb een hele complete studio, alles werkt en is perfect, ik hoef er natuurlijk geen ene cent voor te hebben want wat is studio apparatuur vandaag de dag nog waard? ik ben allang blij dat jij het allemaal gratis wilt overnemen, wie had dat ooit gedacht in deze tijden van verwijderings bijdragen. Waren er maar meer mensen als jou dan was het een stuk gemakkelijker.

Hahhahahaha

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Hé Anoniempje,

Heeft ie nog gereageerd op je fantastische reactie?

Eric

nope helemaal niets, ik denk dat hij zelf zichzelf ook niet al te serieus neemt.

Waanzinnig !!

En dan tien euro vragen voor een keyboard waarvan ie zelf zegt dat er niets meer mee te beginnen is.....

bijzonder gevoel voor logica heeft ie wel...

OK, wie loopt hier de boel te fokken?

Zo erg kun je toch niet zijn?

hij wil nu een gratis drumcomputer....

iemand een gratis auto voor mij ? nu ik er aan denk een rijbewijs heb ik ook nog niet dus als iemand zijn rijbewijs kan missen, ohja ik heb geen geld.

man o man

man o man

Jammer dat ik geen kapotte drumcomputer heb............ik had er de drumcomputer opgeschroefd rottend vlees erin gestopt.......nog een weekje in de tuin laten liggen en dan in een schoenendoos opsturen!..........zulk soort gasten moet je dat soort dingen afleren!

Dat soort mensen zijn:
parasieten,oplichters,bloedzuigers,handlangers,lowlifes,asoklojo's mensen met de bekende dikkkkkkkke schedel met stront erin!!

Ga lekker werken bij de opruimdienst (zweet je ook een keer), verdien een paar euro en koop dan maar een drumcomputer op het synthforum en doe hem dan gratis aan mij.....moet dan wel een MPC3000 LE zijn of MPC4000 mag ook!.............krijg je nog een trap in je kloten kado!!

Re: man o man

Re: man o man

Origineel geplaatst door Langwani
Jammer dat ik geen kapotte drumcomputer heb............ik had er de drumcomputer opgeschroefd rottend vlees erin gestopt.......nog een weekje in de tuin laten liggen en dan in een schoenendoos opsturen!..........zulk soort gasten moet je dat soort dingen afleren!

Dat soort mensen zijn:
parasieten,oplichters,bloedzuigers,handlangers,lowlifes,asoklojo's mensen met de bekende dikkkkkkkke schedel met stront erin!!

Ga lekker werken bij de opruimdienst (zweet je ook een keer), verdien een paar euro en koop dan maar een drumcomputer op het synthforum en doe hem dan gratis aan mij.....moet dan wel een MPC3000 LE zijn of MPC4000 mag ook!.............krijg je nog een trap in je kloten kado!!

Tsss...???

Idd, een béétje overdreven.

:D Of gewoon iemand met toch wel enige humor.

Ken er wel om lachen; da's iig gezonder dan je er druk over te maken.. ;)

stelletje zeikerds. er staan wel meer van dit soort adverenties: gevraagd oude synth of drumcomputer, defect geen bezwaar, ook van enkele prominente forumleden, die regelmatig op marktplaats plaatsen en soms ook echt met het oog op ome henk die op zolder nog een houten bakje heeft liggen dat ie voor een paar centen wegdoet.

tip!!! kijk op rommelmarkten tussen de naaimachinepedalen
daar kan soms een jaren 50 tremolo voor 5 euro tussen liggen
je weet wel... het monsterlijke geluid van de shadows... of nancy sinatra's bang! bang!
die sound maak je niet na met een plug-in.

owja... vergeet niet af te dingen :D

"Hij durft" inderdaad....ik vind het ook wat gek om naar spullen te vragen die gratis moeten zijn, om dan tegelijkertijd zelf geld te vragen voor andere zaken die misschien zelfs nog minder waard zijn.

Om te lachen is het dus misschien wel, maar waarom dit nu zoveel kwaad bloed zet ontgaat me een beetje. De persoon in kwestie doet verder niets illegaals en probeert niemand te rippen of zo. Hij is toch geen oplichter?

Origineel geplaatst door Leo
stelletje zeikerds. er staan wel meer van dit soort adverenties: gevraagd oude synth of drumcomputer, defect geen bezwaar, ook van enkele prominente forumleden, die regelmatig op marktplaats plaatsen en soms ook echt met het oog op ome henk die op zolder nog een houten bakje heeft liggen dat ie voor een paar centen wegdoet.

Ik doe mezelf regelmatig voor als een arme conservatoriumstudent met een moeilijke jeugd,
en ga dan bij oude vrouwtjes de deuren langs om te vragen of ze toevallig nog een oud orgeltje hebben staan.

Zo heb ik menig minimoog, jupiter 8 et. gratis gekregen; die werden dan de jaren '70-80 in de beatmis gebruikt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back