Hij durft!!!!1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
stelletje zeikerds. er staan wel meer van dit soort adverenties: gevraagd oude synth of drumcomputer, defect geen bezwaar, ook van enkele prominente forumleden, die regelmatig op marktplaats plaatsen en soms ook echt met het oog op ome henk die op zolder nog een houten bakje heeft liggen dat ie voor een paar centen wegdoet.

Ik vind het inderdaad ook een beetje gezeik. Natuurlijk staat het een beetje raar, vragen om gratis apparatuur, maar veel mensen willen gewoon van hun spullen af , zie de orgel sectie op marktplaat bijvoorbeeld. Als je 1x in de week heel Nederland of voor mij part een provincie afkrost met een busje kan je zo een muziekzaak met tweedehands orgels beginnen.:eureka:

Val je dan onder 1 of meerdere van deze categorieën?
parasieten,oplichters,bloedzuigers,handlangers,lowlifes,asoklojo's mensen met de bekende dikkkkkkkke schedel met stront erin!!

Nee, zo iemand is een handelaar! En aangezien we hier in een kapitalistische staat leven is daar niets mis mee!

Dat nou niet iedereen weet wat iets waard kan zijn voor een bepaalde groep mensen, dat is toch al langer bekend toch? En dat zal ook niet veranderen!

Sowieso lijkt de laatste tijd het jachtseizoen te zijn geopend op verkopers hier op het forum.
Ik verkoop ook wel eens wat en soms ook voor veel meer dan ik er voor betaald heb. Niet omdat ik een afzetter ben, maar omdat iemand anders iets aanbied voor een te lage prijs.
En als ik mensen tegen kom die mij gratis interessante spullen willen geven, neem ik die met beide handen aan!

Morgen maar weer eens naar de rommelmarkt :)

Plan is goed, uitwerking iets minder...

'k had persoonlijk twee marktplaats accountjes gemaakt.
Eentje om te vragen en een andere om de gescoorde spullen weer aan tebieden.
Dat scheelt een hoop gezeik van synth-frusti's.

Jongens jullie doen net of ie in zijn eentje de hele synth-economie ten val brengt.

Laat lekker schuiven... als ie wel een TB te pakken krijgt.. lekker zakcentje... soms moet je een mazzeltje hebben!

-C-

Origineel geplaatst door r.5
Kon het niet laten om even te posten...

vettuh r5 ....
je bent me voor
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=77679

eiegnlijk moet ik een klein beetje - niet veel - wel een beetje respect tonen voor zn doorzettings vermogen ,...gewoon vrahgen om oude orgels / synth -korgs700s/siel plastic cases / casio cz / synth waar hun toetsen t niet meer van doen ,...
maar wel oldskools sounds uit komen ...

we kunne m wels uitnodigen op ,..de "grote handelaren THREAD "
ik denk datde man er weing verstand verder van heeft want alles watie heeft verkoopt ie instant door [ofjuist wel?]

fxck zulke gasten

nou moet ik zeggen ik heb oooooit een van een verre bekende [ uit brommertydperk?]
een pianotronic analoge synth gekeren ...werner?? verder???
gratis gekregen ,...[semi 0- defect ] en die krijgt nog steeds van mij een fles....
tsja kansloos
weet zn aders niet!

KBEDOEL ZN ADRES!!!

:{:halleluja

Laatst gewijzigd:
hahaha...die Bradley is best grappig...en tja hij schroomt niet om geheel zijn eigen lijn te volgen...Volgens mij is het een hele vroege 1 april grap...

Bradley heeft er een handje van zich anders voor te doen dan hij is:

De google cache versie van zijn profiel hier

En de huidige versie hier

Opeens is 'ie van geslacht veranderd... weeeeeeeeeiiiiiiird! :D

Hee en nog één !

Oh ja en Bradley, vragen staat uiteraard vrij, maar de meningen over hoe je je gedraagt in de wereld en t.o.v. mensen lopen uiteen. Er zullen mensen zijn die jou een beetje een lowlife vinden. Raad eens waar ik sta on that issue... ;)

Laatst gewijzigd:
en die krijgt nog steeds van mij een fles....
tsja kansloos
weet zn aders niet!
R-ond, je moet heel voorzichtig zijn met alcohol & intraveneus injecteren ;)

Met dat profiel hier boven,zal het niet zo wezen dat die eerst wat aan het proberen was ?
Dus reacties aan het uitlokken is voor zijn kick?
Hij/zij is dus nog maar 16.

Mja, met die keyboards /synths....
Proberen kan die altijd.
Maar om deze jongen/meisje gelijk voor lowlive uit te maken ?

En ik vind het ook wel leuk om voor niets of zeer weinig een leuk kastje te krijgen. ;)

Is er nog iemand die voor weinig een synth thuis heeft staan, waar het toetsenbord niet van doet, om mijn mod/cirkelzaag hobby op bot te vieren ? 8o)

Origineel geplaatst door Hilltree
Hij/zij is dus nog maar 16.

Mja, met die keyboards /synths....
Proberen kan die altijd.
Maar om deze jongen/meisje gelijk voor lowlive uit te maken ?

En ik vind het ook wel leuk om voor niets of zeer weinig een leuk kastje te krijgen. ;)

De links naar de profielen waren om aan te tonen dat deze meneer/mevrouw zich niet altijd eenduidig presenteert op de intarwebs... Of het nou uitproberen/experimenteren/spelen is of niet...

Ik zei een beetje een lowlife en ja, dat vind ik.

Ik heb altijd meegekregen dat je als je iets wil, je niet moet gaan lopen bedelen, maar er voor moet werken en je eigen man (/vrouw) zijn. Als iemand je dan alsnog een plezier wil doen en je wil matsen met een goeie prijs of iets gratis, prima.

Oh en guess what? Ik trok mijn conclusies uit deze lessen (lees: ik had een bijbaantje) al ver voordat ik 16 was... Dus "achgossiewossie hij/zij/het is nog zo jong" is iets waar je bij mij geen sympathie mee kweekt.

Het komt op mij over als hustlin' en dat is leuk voor rapverhaaltjes, but if you try to hustle me, believe you me son i hate to do it just as bad as you hate to see it done... Now scram! :maffia:

Bwaa... laat die jonge knaak toch spelen....
Wij hebben dat toch ook vroeger gedaan, wat rondhalen van dingen en dan verkopen of ruilen voor wat anders of voor een zakcentje.

:L

:yamaha:

en toch kan je aardig wat leusk binnen halen zo.. en als je t dan weer kan verkopen (met geluk voro meer, soms voor veel meer) ben je gewoon een handige zakenman, en dan kan je best een muziekliefhebber zijn (ben ik ook)

gewoon kwestie van slim aanpakken.

laatst ook flatscreen gekocht voor 35 verkocht voor 75
laptop gekocht voro 125 verkocht 200

en dan ligt je nog niemand op, omdat je dan nog onder de gemiddelde 2e hands prijs zit. gewoon een kwestie van dingen goedkoop proberen te regleen.

Anderosm kan het ook

ik had een als nieuwe gem orgel met leslie box staan. stond in de weg, was een cadeautje. nou ibelde een oude man of ik m nog had, want die van zn vrouw was stuk gegaan. kom aar halen. gratis en voro niets.

het moet een 2 werking hebben zeg ik altijd maar ;)

Zijn gevoel voor humor is blijkbaar al even goed ontwikkeld als zijn ethisch ondernemerssschap.

Tis gewoon een ordinaire bedelaar van de laagste allooi. :r Als ik in het station een bedelaar zie die wat muziek staat te maken waar de omstaanders van kunnen genieten geef ik al eens een euro (want hij werkt er toch voor en brengt iets bij aan de maatschappij) maar wanneer ik zo'n tiep zie die met uitgestoken hand voor je komt staan of rond je komt hangen krijgt hij niets meer dan een opmerking dat hij beter net zoals iedereen kan werken voor zijn geld. Je kan wel raden tot welke soort dit geval behoord. Schooier!

Origineel geplaatst door SpaceAgentSpiff
R-ond, je moet heel voorzichtig zijn met alcohol & intraveneus injecteren ;)

Ja, volledig mee eens. je zou wel eens een Virus kunnen GRATIS KRIJGEN

dan heeft Brad het meteen bewezen dat het werkt

Origineel geplaatst door scarum
Bradley heeft er een handje van zich anders voor te doen dan hij is:

De google cache versie van zijn profiel hier

En de huidige versie hier

Opeens is 'ie van geslacht veranderd... weeeeeeeeeiiiiiiird! :D

Hee en nog één !

Oh ja en Bradley, vragen staat uiteraard vrij, maar de meningen over hoe je je gedraagt in de wereld en t.o.v. mensen lopen uiteen. Er zullen mensen zijn die jou een beetje een lowlife vinden. Raad eens waar ik sta on that issue... ;)

Van 85Kg naar 90Kg en in beide gevallen bezig met afvallen. Gaat niet zo goed dus Bradley!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back