ElektracidZ
Ouwe rot
stelletje zeikerds. er staan wel meer van dit soort adverenties: gevraagd oude synth of drumcomputer, defect geen bezwaar, ook van enkele prominente forumleden, die regelmatig op marktplaats plaatsen en soms ook echt met het oog op ome henk die op zolder nog een houten bakje heeft liggen dat ie voor een paar centen wegdoet.
Ik vind het inderdaad ook een beetje gezeik. Natuurlijk staat het een beetje raar, vragen om gratis apparatuur, maar veel mensen willen gewoon van hun spullen af , zie de orgel sectie op marktplaat bijvoorbeeld. Als je 1x in de week heel Nederland of voor mij part een provincie afkrost met een busje kan je zo een muziekzaak met tweedehands orgels beginnen.
Val je dan onder 1 of meerdere van deze categorieën?
parasieten,oplichters,bloedzuigers,handlangers,lowlifes,asoklojo's mensen met de bekende dikkkkkkkke schedel met stront erin!!
Nee, zo iemand is een handelaar! En aangezien we hier in een kapitalistische staat leven is daar niets mis mee!
Dat nou niet iedereen weet wat iets waard kan zijn voor een bepaalde groep mensen, dat is toch al langer bekend toch? En dat zal ook niet veranderen!
Sowieso lijkt de laatste tijd het jachtseizoen te zijn geopend op verkopers hier op het forum.
Ik verkoop ook wel eens wat en soms ook voor veel meer dan ik er voor betaald heb. Niet omdat ik een afzetter ben, maar omdat iemand anders iets aanbied voor een te lage prijs.
En als ik mensen tegen kom die mij gratis interessante spullen willen geven, neem ik die met beide handen aan!
Morgen maar weer eens naar de rommelmarkt

Als ik in het station een bedelaar zie die wat muziek staat te maken waar de omstaanders van kunnen genieten geef ik al eens een euro (want hij werkt er toch voor en brengt iets bij aan de maatschappij) maar wanneer ik zo'n tiep zie die met uitgestoken hand voor je komt staan of rond je komt hangen krijgt hij niets meer dan een opmerking dat hij beter net zoals iedereen kan werken voor zijn geld. Je kan wel raden tot welke soort dit geval behoord. Schooier!