synths in muziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat die jongen doet is gewoon slim! Hij doet niets illegaals. Bill Gates is ook zo begonnen......
(DOS is NIET door Microsoft / Gates geprogrammeerd, hij heeft het afgetroggeld van een klein bedrijfje en vervolgens onder licentie doorverkocht, en kijk Bill nu eens!!!)

Begrijp me niet niet verkeerd, zijn handelswijze is de mijne ook niet maar echt moeite heb ik ook niet met zijn "handel".

Maw om een goede zakenman te worden moet je schijt hebben aan ethiek?

Sorry hoor, daar kan ik niet jaloers op worden. Alleen maar op kotsen.

Origineel geplaatst door Rollie
Wat die jongen doet is gewoon slim! Hij doet niets illegaals. Bill Gates is ook zo begonnen......
(DOS is NIET door Microsoft / Gates geprogrammeerd, hij heeft het afgetroggeld van een klein bedrijfje en vervolgens onder licentie doorverkocht, en kijk Bill nu eens!!!)

BILL GATES SUCKS TOO

Origineel geplaatst door fuse
Maw om een goede zakenman te worden moet je schijt hebben aan ethiek?

Mwa, kweet niet, hij doneerde afgelopen jaar ca 30 miljoen dollar aan medische doelen. En niet uit zijn bedrijfskapitaal, maar uit zijn eigen zak. Maar ja, 30 miljoen zal wel niet genoeg zijn?!?

Origineel geplaatst door freddiemercury
ik heb er 5 van de 6 gratis gekregen.
alleen voor de wk heb ik 200 betaald en die heb ik verkocht voor 500
lol
groetjes

Dus die andere 5 hebben samen € 100,- opgebracht?

Hoe lang heb je die WK gehad?

het ging toch over synths in muziek?
toch niet over de nep freddymercury die zijn synths gratis wil krijgen zonder ooit te werken?
toch niet over bill gates die de massa inmiddels zo ingepalmd heeft dat hij makkelijk 30000000 kan doneren uit zijn eigen zak?
toch niet over de klakkeloos trendvolgende massa overigens ook? :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back