(GEZ) gratis synth/drumcomputer

Status
Please reply by conversation.

Tyros1990

Gedeactiveerd account
hoi.
julie denken ook oh nee niet hij weer}:|
ik zoek een synth of drumcomputer voor nop.
ik ga met een vriend muziek maken via zijn pc met cubase en heb een synth en drumcomputer nodig maar ik heb geen geld.
ik hoop dat julie er eentje hebben
hij mag stuk zijn.
akvast bedankt.
voeg me anders toe op msn:vandijk50@hotmail.com
groetjes bradley

Ik zoek ook zoiets, maar dan moet ie nog werken.

Ook voor nop.

:D

@Zoid,

Ik heb hier nog een werkende 486 staan met twee drumstokjes, mag je zo komen ophalen. :D

Heeft iemand toevallig voor mij een gratis MC909 ???
Ben een lange poos opzoek namelijk.

Een gratis MC505 is ook welkom of een JX305 ;)

Alvast bedankt

Ik heb hier nog een magazijn vol lege kartonnen dozen, die mag je komen afhalen. Je er gratis 2 toverstokjes bij!

:doei:

Deze mag je gratis afkomen halen, geen midi maar die kun je bij de Gamma zo in laten bouwen;

drum.jpg

ha ha ha:( grappig ..................NOT!.
IK probeer serieus iets voor nop te vinden en hij mag stuk zijn maakt mij geen moer uit.
en die link op marktplaats.
ben ik ook.
groetjs

Hehehe die cubase van je maat was zeker ook gratis?

:duivels:

Anyways, ik hoop oprecht dat het je lukt, dat dr nog iemand zoveel goedheid in zijn hart heeft om jou die ouwe machinedrum, TR-909 of 808, Xbase09 of iets dergelijks te schenken.

-C-

Origineel geplaatst door freddiemercury
ha ha ha:( grappig ..................NOT!.
IK probeer serieus iets voor nop te vinden en hij mag stuk zijn maakt mij geen moer uit.
en die link op marktplaats.
ben ik ook.
groetjs
Trek het je niet teveel aan :)
Ik had vroeger ook geen ene rooie rot cent en was allang blij dat ik ook eens wat van iemand kreeg of kon lenen.

Nu heb ik af en toe dingen die ik niet meer gebruik en die geef ik ook gewoon weg aan mensen die er wel wat aan hebben zoals jij.
Kan er makkelijk wat voor vragen, maar soms kan je mensen blij maken met zoiets
Dat vind ik dan belangrijker dan die 30 euro die je er misschien voor kan vangen.

Ik hoop dat je desondanks een plezierige tijd hier op het synthforum hebt, en dat je kan vinden wat je zoekt!

Succes :)

Origineel geplaatst door KAOSKAOS
Maar dan moet niet voor 1000eu aan spul op MP zetten en maar ook gratis uitdelen

/signed

Dit is gewoon bedelen.

Tjsa als je liegt waarom je gratis gear wilt hebben dan ben je niet echt geloofwaardig.

Waarom staat er anders een post op MP met een hele shitload and keyboards voor 600 eurie als hij samen met een vriend muziek wil maken?

Kom er dan eerlijk voor uit en vertel het gewoon.

ik wil met een vriend muziek maken maar ook vanwege geld tekoort moet ik alles verkopen.
en ik kan moeilijk met een wk3000 in een studiotje aan komen8o) .
groetjes

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
T's altijd makkelijk om over iemand te oordelen die je niet kent.
Ik geef liever iedereen het voordeel van de twijfel tot het tegendeel bewezen is :)

Maw je kan over niemand oordelen die hier post :)

Status
Please reply by conversation.
Back