(GEZ) gratis synth/drumcomputer

Status
Please reply by conversation.
Dus wat is de moraal? Je wilde gewoon een quick buck hiero? beggars zitten op straat, pak een stuk karton en ga ernaast zitten..

Origineel geplaatst door Arv
Dus wat is de moraal? Je wilde gewoon een quick buck hiero? beggars zitten op straat, pak een stuk karton en ga ernaast zitten..

:halleluja

hee luitjes met jullie saaie 9 tot 5 baantjes... jullie kunnen nog wat leren van deze beginnende zakenman.

en laat die jongen verder met rust 8)

Origineel geplaatst door freddiemercury
sorry
ik wil ook nu wel 1.2.3. hatseeeee een korg ms20 of dx7.
maar jah me pa heb geen geld ik heb geen geld dus.
dat gaat moeilijk.
ik wil ook al mijn keys ruilen voor een synthje
doe maar een oud sing of zo dat vindt ik ook wel goed.
gwoon dx7 of ms20 of iets anders van de 80s het liuefs analoog.
groetjes
Als je muziek wilt maken, zul je toch zo gemotiveerd zijn om zelf de poen bij mekaar te scharrelen. Wat dacht je van een krantenwijk? Velen van ons hebben hard voor onze synths moeten werken. Mijn eerste synth had ik mazzel mee, maar de tweede heb ik een jaar voor moeten sparen met een rot baan in de schoonmaak(verdiende goed, maar was rotbaan en moest ook daarnaast zelf mijn studie betalen).
Vakken vullen in de AH levert ook centjes, toch? Heb je dan ook ruim tijd om melodietjes en composities te verzinnen die je later op je droomsynth gaat spelen.

Als die vriend van dhr. Van Dijk al Cubase heeft, dan zou ik even naar de SFZ Soundfont VST Googlen (gratis) en dan even verder speuren naar leuke soundfonts met drums (ook gratis) en alles in de computer doen.

Hardware voor niks zien te scoren wordt lastig zo niet onmogelijk - zelfs kapotte klassiekers zijn peperduur. Anders had ik hier allang een ingelijste 303 aan de muur hangen... 8~

MAAR IK HEB ZE AL VERKOCHT dus koop een niewe yamaha.
psr550 of zo .
is voldoende voor mne om ook ff met koninginnen dag te klloien.
groetejs [/B]

Ohneeeee. Je wilt een synth, zoals een DX7 of een MS20, maar je koopt een PSR550?

Koop dan liever een 2e hands Roland Juno-D of zo om mee te beginnen.

En waarom wil je alleen met koniginnedag klooien?

ik wil niet alleen met koninginnen dag klooien maar dat keyboard oook voor bujiten gebruiken.
en van het geld wat ik over heb koop ik dan een synth.
ik verdien 500 die psr is 375 en dan koop ik voor 125 wel een oud afgeragd stuk dynth met de naam m1 of dx27.
gr0eties

oook voor bujiten een oud afgeragd stuk dynth met de naam m1 of dx27.
gr0eties

Volgens mij zit R-ond ons gewoon te foppen :D

ik wil niet alleen met koninginnen dag klooien maar dat keyboard oook voor bujiten gebruiken.

Vergeet je scheenbeschermers niet!

Is dat op marktplaats mischien dezelfde die een tijdje geleden onder de naam "muziekstudent" tr808 en tb303's voor zijn "studie" voor een paar euro's zocht?

ben 16 dus weet waar ik over praat.
punt 2 ik ben heb geen zin om tewerken behalve bij kickmusic maar die heeft geen werk voor me.
groetjes bradley vandijk

punt 1 als je 16 ben denk je dat je weet waar je over praat.
punt 2 in de tijd dat je hier rondhangt en overal advertenties zet, had je al geld kunnen verdienen met werken.

:mexico:

ik geef je mn nord modular als je elke dag bij me komt kuisen
-afwas doen
-stinkende sokken wassen
-alsook ondergoed (draag soms weken dezlfde )
-koken
etc ...

gedurende een week lang

doe is ffies normaal.
en ik heb ze niet voor me zelf gezet.
maar voor die vriend van me.
adriaan.
ik heb zelf al advertentie geplaats met mijn keyboard die ik verkopen wil.
groetjes
dus wat mij betreft kan deze opslot.
mijn msn is:VANDIJK50@HOTMAIL.COM

Status
Please reply by conversation.
Back