Origineel geplaatst door freddiemercury doe is ffies normaal.
en ik heb ze niet voor me zelf gezet.
maar voor die vriend van me.
adriaan.
ik heb zelf al advertentie geplaats met mijn keyboard die ik verkopen wil.
groetjes
dus wat mij betreft kan deze opslot.
mijn msn is:VANDIJK50@HOTMAIL.COM
Om 11:48 plaatst ie deze advertentie:
"casio wk 3000 gloedjenieuw in doos
hoi.
ik heb een casio wk3000 gloedje nieuw in doos tekoop.
hij heeft 76toetsen
drawbar functie.
sampler.
syntheziser funcietje.
en veeel meer.
mijn vraagprijs is 500 euro."
en 6 uur later om 17:48 plaatst ie dit bericht:
"xtreme prijs verlaging.
250euro.
lager ga ik echt niet."
Origineel geplaatst door Mike Philco Zeg eh,....van de professionaliteit van het synthforum blijft wel erg weinig over zo.
Die gast doet toch alleen maar in Keyboards,...wat doettie hier dan ! ! !
Origineel geplaatst door the tall lad ik geef je mn nord modular als je elke dag bij me komt kuisen
-afwas doen
-stinkende sokken wassen
-alsook ondergoed (draag soms weken dezlfde )
-koken
etc ...
ff iets anders.. ik zoek nog een gratis 303 en makcie 32.8
Ik hoef ze alleen als je ze hier komt thuisbrengen en ook ff stofzuigt voordat je hier binnenkomt.
Wat een attitude zeg... Ik kan me wel inbeelden waarom kickmusic je niet moet hebben...
Ik heb hier toevallig nog wel een machinedrum staan in perfecte toestand. Als je wil breng ik heb wel even gratis langs. Zal ik alvast enkele vette beats voorprogrammeren. Dat bespaart je toch alweer wat harde werk...
Ik wil ook wel gratis synths, vooral van die rommeldingen zoals ARP2500 en Russische Polivoks, maar dan wel werkend, en ik verkoop mijn leeg redbull blik uit 2007 voor 1500 of nee wacht 250 euro. Drastische price-cut. we're slashing here people!
Verder wou ik nog even melden dat Ik als gear thuis Elvis heb staan, dat ie leeft en dat de versie van die andere daar van James Brown maar een kopie is.
En als je me niet gelooft dan krijg ik van jou een korg oasys. en als het niet waar is krijg ik hem toch. DEAL?
Want ik ben een geslachtloze armoezaaier dus moet je me helpen.
BTW dit was een cynische mop. U gelieve zich hier niet te hard aan te storen.
Bradley, doe me een lol en houd de eer aan jezelf. Kap met dit forum.
De enige reden dat je hier bent is om te bedelen om spullen. Je biedt zelf alleen maar gare zooi aan waarvan ik niet kan geloven dat je het al verkocht hebt. Dat zeg je alleen maar vanwege alle kritiek. Vervolgens zeg je dan ook dat het topic dicht moet. Wordt het een beetje te pijnlijk voor je? Je hebt ook al twee of drie topics die gaan over jouw troep en jou als persoon.
Je voegt verder niets toe aan het forum. Weet je het verschil eigenlijk wel tussen een synth en een keyboard? Niet iedereen is een synth held met bergen kennis, daar reken ik mezelf ook niet onder, maar ik heb inmiddels wel wat ervaring en de instelling om mensen daar waar nodig te helpen. Dat is iets wat jij mist volgens mij. Je neemt een zeer egoistische en puberale houding aan op dit forum en kan slecht tegen kritiek.
Volgens mij ben je ook een lui verwend mannetje. Ga toch werken man! Op jouw leeftijd stond ik in een bloedhete kas komkommers te plukken. Om de warmte nog een beetje de baas te kunnen blijven stond ik al om 5 uur 's ochtends al in die kas. Echt pokke werk. Warm en die planten zijn net schuurpapier. Maar na een paar weken wel m'n eerste synth !! Wat een mooi moment was dat. Helemaal zelf bij elkaar gespaard.
Zo'n komkommerkas kan ik je echt aanraden. Val je ook meteen af !
Tot slot: Je bent 16, dan mag je toch werwachten dat je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.
Je blijft ons maar lastig vallen met je msn adres, maar schrijf het dan op z'n minst goed !!
Het is "Mijn msn" of "M'n msn" en dus niet "Me msn". Even het verschil tussen persoonlijke voornaamwoorden en bezittelijke voornaamwoorden navragen op school, of is school ook teveel werk?
Origineel geplaatst door renepela Op jouw leeftijd stond ik in een bloedhete kas komkommers te plukken. Zo'n komkommerkas kan ik je echt aanraden. Val je ook meteen af !
Origineel geplaatst door renepela Bradley, doe me een lol en houd de eer aan jezelf. Kap met dit forum.
De enige reden dat je hier bent is om te bedelen om spullen. Je biedt zelf alleen maar gare zooi aan waarvan ik niet kan geloven dat je het al verkocht hebt. Dat zeg je alleen maar vanwege alle kritiek. Vervolgens zeg je dan ook dat het topic dicht moet. Wordt het een beetje te pijnlijk voor je? Je hebt ook al twee of drie topics die gaan over jouw troep en jou als persoon.
Je voegt verder niets toe aan het forum. Weet je het verschil eigenlijk wel tussen een synth en een keyboard? Niet iedereen is een synth held met bergen kennis, daar reken ik mezelf ook niet onder, maar ik heb inmiddels wel wat ervaring en de instelling om mensen daar waar nodig te helpen. Dat is iets wat jij mist volgens mij. Je neemt een zeer egoistische en puberale houding aan op dit forum en kan slecht tegen kritiek.
Volgens mij ben je ook een lui verwend mannetje. Ga toch werken man! Op jouw leeftijd stond ik in een bloedhete kas komkommers te plukken. Om de warmte nog een beetje de baas te kunnen blijven stond ik al om 5 uur 's ochtends al in die kas. Echt pokke werk. Warm en die planten zijn net schuurpapier. Maar na een paar weken wel m'n eerste synth !! Wat een mooi moment was dat. Helemaal zelf bij elkaar gespaard.
Zo'n komkommerkas kan ik je echt aanraden. Val je ook meteen af !
Tot slot: Je bent 16, dan mag je toch werwachten dat je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.
Je blijft ons maar lastig vallen met je msn adres, maar schrijf het dan op z'n minst goed !!
Het is "Mijn msn" of "M'n msn" en dus niet "Me msn". Even het verschil tussen persoonlijke voornaamwoorden en bezittelijke voornaamwoorden navragen op school, of is school ook teveel werk?
ik heb al heel wat vervelende reacties gezien hier, maar deze spant de kroon. je hebt er nogal werk van gemaakt om iemand de grond in te boren (en jezelf meteen maar even te verheffen). van mij hoef jij niet weg, maar als dit is wat jij toevoegt aan dit forum, begrijp ik niet waarom je die bradley weg wil hebben en voor jezelf wel een plek ziet.
Neem me niet kwalijk als ik de indruk wek dat ik mezelf verhef. Zo is het absoluut niet bedoeld. Ik ben ook maar een synthamateurtje hoor. Wat mij betreft is ook iedereen welkom op dit forum. Echt !! Het is ook helemaal niet de bedoeling iemand de grond in te boren. Ik denk echter dat ik niet alleen sta in mijn mening. Ik had me hooguit wat tactischer kunnen uitdrukken. Het forum is een prima plek om kennis op te doen en contacten te leggen met mede synth liefhebbers. Ik vraag me gewoon af deze persoon met de juiste reden is lid geworden van het forum. Natuurlijk kun je het forum gebruiken om spullen te kopen en te verkopen of simpelweg te ruilen. In mijn optiek is deze persoon echter puur aan het bedelen om spullen en maakt hij zich niet populair door te zeggen dat ie niet wil werken.
Maar nogmaals: Het is niet mijn bedoeling geweest ook maar iemand te schofferen. Aan een ieder die daar aanstoot aan nam: Sorry !
Eigenlijk is het van de gekke dat zoveel mensen, inclusief mezelf, zoveel woorden vuil maken aan deze thread.
Achteraf had ik beter niet kunnen reageren misschien. Wilde gewoon even wat irritatie kwijt.
Bradley wil gratis spullen, dat is nu wel duidelijk. Ik wens hem veel succes maar geef hem weinig kans.
Moeten we ons leven allemaal op dezelfde manier leven?
Allemaal op dezelfde manier aan ons eerste synthje komen?
Moeten we allemaal Havo hebben hier, of moet de lat nog wat hoger?
Zullen we ieders slechte kanten even onder de loep leggen hier?
Om een gratis synth vragen die defect is is blijkbaar not done, maar in een andere thread zie ik toch aardig wat mensen die niet onder stoelen of banken steken dat ze aan een synth flink geld hebben verdiend omdat ze die goedkoop konden inkopen.
En is het forum hier ook niet om andere mensen te helpen?
Ieder lid is ooit als n00b begonnen, en mede door hulpvaardigheid en geduld van anderen gekomen waar ie nu is.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je ieder in zijn waarde laat en probeert op een positieve manier te benaderen.
Ben ik dan echt nog een van de weinige hier die zo denkt?
Origineel geplaatst door GeitenBreijer Ik begrijp al die ophef niet zo.
Moeten we ons leven allemaal op dezelfde manier leven?
Allemaal op dezelfde manier aan ons eerste synthje komen?
Moeten we allemaal Havo hebben hier, of moet de lat nog wat hoger?
Zullen we ieders slechte kanten even onder de loep leggen hier?
Om een gratis synth vragen die defect is is blijkbaar not done, maar in een andere thread zie ik toch aardig wat mensen die niet onder stoelen of banken steken dat ze aan een synth flink geld hebben verdiend omdat ze die goedkoop konden inkopen.
En is het forum hier ook niet om andere mensen te helpen?
Ieder lid is ooit als n00b begonnen, en mede door hulpvaardigheid en geduld van anderen gekomen waar ie nu is.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je ieder in zijn waarde laat en probeert op een positieve manier te benaderen.
Ben ik dan echt nog een van de weinige hier die zo denkt?
Nou GeiteBreier ik help graag mensen en doe dat ook erg vaak. Geef regelmatig dingen weg voor nop. Maar dat doe ik alleen als blijkt dat die gast/meisje er zelf ook veel moeite voor wil doen/heeft gedaan. Zo zit het nou eenmaal in elkaar in deze wereld toch?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.