[Track] Alweer minimal? yup! ;)

Ferric

Housekabouter
Een iets oudere track van mij, waar ik zelf gek genoeg aan heb moeten wennen voor ik 'm echt kon waarderen. Maar ik vind 'm wel de moeite waard om 'm eens met jullie te delen.

Commentaar altijd welkom natuurlijk!

grtz, Fer

Link naar Drumatic

Is het minimal: ja
Is het een goede schijf: kheb mijn twijfels
Het is meer minimal om minimal te zijn, versta je?

Het zit misschien ergens wel potentieel in maar dan komt het er toch niet uit.
Sorry

IK sluit mij aan bij s-man!Er zit iets in zeker en vast.In de drumlijnen zit het wat fout vind ik,wat zwakjes wel oké voor elektro!

Werk er zeker aan door!!Het is mijn sijl!zou bij laurant garnier kunnen op de plaat staan!!!!

Thnx 4 the comments! Wordt in elke vorm gewaardeerd.

Dit was mijn allereerste minimal-achtige expirimetje, gemaakt in de tijd dat ik net over was op software en nog een hoop moest ontdekken (en zo heb ik er een hoop, haha). Het is dus eigenlijk een nummertje, gemaakt om te wennen aan -, en te leren omgaan met de synths e.d.

Ik wil er wel bij zeggen dat smaken heel erg duidelijk verschillen. Van een paar mensen weet ik dat dit één van hun favoriete tracks is en zelf, zoals ik al zei, ben 'm naarmate de tijd vorderde steeds meer gaan waarderen. Maar goed, dit zeg ik niet om me vrij te pleiten ;)
Er zal iig niks meer aan worden veranderd.

Ik zal binnenkort eens wat recenters posten. Dat heb ik al heel lang niet meer gedaan...

Je hebt 'm al verwijderd of zo? Ik kan 'm niet downloaden in ieder geval.

Vind t best een leuke boeiende track!,

Ik vind alleen de kwaliteit van een aantal sounds nog net niet goed genoeg voor dit soort diepgaande minimal, omdat dit soort tracks zo open van geluid zijn, vind ik persoonlijk altijd dat elke geluidje ook echt goed moet klinken, omdat het ook zo opvalt als dat niet het geval is.
Bij trance en hardcore en dat soort dingen is de kwaliteit van bepaalde geluiden makkelijker te verdoezelen, omdat het vaak erg volle tracks zijn, vind ik.

Minimal is ook een erg breede stijl en kan naar mijn mening ook heel erg goed zijn en ook heel erg slecht.

Back