ElektracidZ
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Flying Panther
Ik had m ook zien staan! T gaat hier dus wel (helaas) om de keyboard versie, en niet om de synth variant.
Blijft wel n mooi ding natuurlijk![]()
Origineel geplaatst door brmzz
en weer weg!
Origineel geplaatst door Leo
maar de vox humana van de keyboard versie is niet na te maken!

Origineel geplaatst door R-ond
ooooh leo
dit is je ? 4e polymoog kan me plaatjes herrinren.....is dit te integreren in een setup ,..midi / interface zijn die er ??
eerlijk gezegd denk ik dat het de 6de is of zo, de tweede keyboardversie. ik kan het niet laten. eerlijk gezegd weet ik niet of deze gate in heeft, maar ik denk het niet. wel allerlei cv ins, voor pitch, filter en swell en zo (ook vanwege het polypedal natuurlijk). ik ga m sowieso niet houden. ruimte nog geld ervoor, maar even proberen is toch weer leuk. ik heb er een phasor op aangesloten, ben naar de kliniek van vanessa gegaan voor een botox behandeling voor mijn lippen en nu lijk ik precies op gary numan.
ik heb er een flink bedrag voor betaald, zeker gelet op de staat waar die in verkeerde, maar ik heb pas gemerkt dat de polymoogs zelfs in onderdelen nog genoeg waard zijn. dan vind ik het wel leuk om even te spelen erop, eerst ook lekker schoonmaken en zo, en dan zie ik wel weer.
..is nou dik moogs sounding

nee, het lijkt niet op een andere moog eigenlijk, ken je pleasure principle van gary numan? dat is een en al polymoog. vox humana (1ste preset van het keyboard) hoor je overal terug.
mp3tje ga ik niet kunnen maken zonder m de trap op te sjouwen en daar begin ik niet aan
![]()

Origineel geplaatst door gjb68
En ik wil er ook 1.........daar kan mooi m'n Arp2600 boven op staan![]()