Motu 828mkII

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Ik heb twee weken geleden een Motu 828MKII aangeschaft en de software incl. drivers laten installeren op mijn laptop door Morel muziek, de module werdt herkent door mijn laptop in de winkel.

Nu wil de module gaan plaatsen in mijn setup en merk dat de module niet meer herkent wordt door mijn laptop. in de winkel werkte het en nu heb ik tijd en sluit ik de module zelf aan op de laptop en wordt hij niet herkend.

De module is de firewire versie, waar aan zou het probleem kunnen liggen.

Alvast bedankt.

Remco

De melding is "No Motu Audio device detected"

Re: Motu 828mkII

Als ik de module aanzet geeft het display aan Gain 111111111111 11
Mix1 11

Alvast bedankt.

Remco

De melding is "No Motu Audio device detected" [/B][/QUOTE]

Heb je m per ongeluk op een andere firewire poort aangesloten? (Weet niet of dat net zo werkt, maar bij USB maakt dat wel uit soms)

Uhmm.....Dat zijn geen (1)enen.

Dat zijn de schuifjes waarmee je op de module zelf de Gain van de outputs van ieder kanaal kunt regelen.

Het kan de verkeerde fw ingang zijn die je gebruikt idd...Mocht het echt niet lukken, ff de-instaleren en opnieuw installeren.

Origineel geplaatst door RobW
Uhmm.....Dat zijn geen (1)enen.

Dat zijn de schuifjes waarmee je op de module zelf de Gain van de outputs van ieder kanaal kunt regelen.

Het kan de verkeerde fw ingang zijn die je gebruikt idd...Mocht het echt niet lukken, ff de-instaleren en opnieuw installeren.

Bedankt!

Ik ga het van het weekend proberen.

Groet
Remco

Back