Paar Moog Memorymoog+ geluiden

Ik vond die eerste MM+ "samples" niet zo overtuigend. Deze wel! :{

Origineel geplaatst door RobW
Ik vond die eerste MM+ "samples" niet zo overtuigend. Deze wel! :{

Klopt. De tweede keer heb ik echt mijn aandacht gericht op klanken die in ieder geval *iets* tonen van de macht van het apparaat...

Maar ik blijf erbij dat het eigenlijk onmogelijk is een Memorymoog echt goed te demonstreren middels mp3s.... :D

Het staat of valt ook met het gedeelte erachter uiteraard. Goede versterker en monitors helpen ook. Ik heb hier Dynaudio's (BM15), leuk maar nog niet eens state of the art, en ik moet zeggen: MJAMMIE!! :luv:

Het is lang geleden dat ik zo opgewonden ben geraakt van "geluid"

Sebastiaan,
jou shit is vet, typisch italo, but i like, i like !
zou perfect passen op een Body to Body avondje.

:halleluja

jouw shit is vet natuurlijk, zorry voor t slegt nederlants ;)

mooie sound, maar ik hoor klikjes vooral in het eerste deel van je mmdemo, en dat vind ik niet zo fijn. Lijkt wel wegvallende polyfonie(ik bedoel eigenlijk afbrekende polyfonie, dus stemmen die afgebroken worden om aan de stemmenvraag van de nieuwste aanslag tegemoet te komen), want het gebeurt bij elke nieuwe toetsaanslag. Kan ook aan mij liggen natuurlijk. Typisch voorbeeld waarom polyfonie zo belangrijk is eigenlijk.
maaaaarrrr mooie volle sound in je studio, zonder twijfel.

Origineel geplaatst door mv30
mooie sound, maar ik hoor klikjes vooral in het eerste deel van je mmdemo

dat viel mij ook op. Het lijkt wel of een paar vca's niet goed genuld zijn (vca offset trimmer op ieder voiceboard).

Origineel geplaatst door wouw
dat viel mij ook op. Het lijkt wel of een paar vca's niet goed genuld zijn (vca offset trimmer op ieder voiceboard).

Mmm, dat moet ik s effe onderzoeken...

De arpeggio op 't laatst is inderdaad fenomenaal - instant Boards of Canada :).

Mooi hoor.

Dit maak je niet met een Andromeda.

Origineel geplaatst door fuse
Mooi hoor.

Dit maak je niet met een Andromeda.

Dat heb je mooi goed.

darn, bedankt nu wil ik OOK een MemoryMoog.. Ik snap nu waarom iedereen zo lyrisch is over deze bak..

R

Origineel geplaatst door mansher
Hey Boele,

Over de MM in de mix,luister hier es naar alle track behalve de laatse zijn 90 % MM...

www.myspace.com/guiseppemanuele

Sinds ik mijn MM heb staat de rest er ook maar droevig bij....Trouwens felici met je ps,ik wou er mijn synthex op inruilen,maar je was me voor...

goeie moosik; niet altijd even strak maar wel lekker catchy;
geluidskwaliteit op myspace is misschien niet de beste maar goeie tracks haal je er altijd uit; die zwabberfilter geluidjes zijn helemaal top; leuk man !
:W

Boele, Rockwell en chilistein,

Erg wel bedankt voor jullie reacties,altijd leuk te horen dat je zweet bloed en tranen gewaardeerd wordt!

PS; body to body laat maar komen!:bekdicht:

Origineel geplaatst door wouw

eiegn lijk hoor ik een demo/soundz van een mm ...[ mooi moog :D mookmakker zou martijn MH zeggen ...*D ] het liefst naturel ,...zonder fx
ik hoorde die 1/10 sec tik ook ,..d8 eerst mp3/ click toen evt clipie in fx app ,..heb je wel speelt je een zacht geluid volgende toets drukje harder velocity in ,...slat je fx op clip

maar iig mooie pad kan me voor stellen dat t ook een sherpe raw lead kan maken
boele is van de tapijt winkel 100% zuiver ....wolllig
:D
waneer moet ie terug ==( :okdan:

Back