Ibanez Tube & Mixer

Status
Please reply by conversation.

Leendert

Gedeactiveerd account
Beste mensen,

Ik zit op het moment op een krap cash bedrag dus ik vroeg me af of ik voor...

160 euro ..

Ja je raad het al: "Een mixer en een Ibanez tube pedaaltje kan kopen, die redelijk geschikt zijn voor 't distorten en 'n bietje clippen van kicks. Ik wil wel de bass schoonhouden van de kick dus ik hoop dat dat kan en ook nog dat ik samples vanuit de pc erin kan zetten. :)

't liefste tweedehands omdat het dan goedkoper is, als 't wel degelijk spul is natuurlijk! :)

Groeten en bedankt,

Leendert. :okdan:

Oke dan niet.. Ik snap het wel, mensen willen liever hun gear houden om het daarna te verneuken met software. Ik blijf gewoon met software werken voorlopig en ga platenspelers kopen.

Joo de bonjoo! :D

Re: Ibanez Tube & Mixer

Origineel geplaatst door Leendert
Beste mensen,

Ik zit op het moment op een krap cash bedrag dus ik vroeg me af of ik voor...

160 euro ..

Ja je raad het al: "Een mixer en een Ibanez tube pedaaltje kan kopen, die redelijk geschikt zijn voor 't distorten en 'n bietje clippen van kicks. Ik wil wel de bass schoonhouden van de kick dus ik hoop dat dat kan en ook nog dat ik samples vanuit de pc erin kan zetten. :)

't liefste tweedehands omdat het dan goedkoper is, als 't wel degelijk spul is natuurlijk! :)

Groeten en bedankt,

Leendert. :okdan:

nou begrijp ikje [vor de verandering ] eens niet helemaal je bedoeling ....maar
je wil een mixer speciaal alleen voor een kick ?
en dan een tube ibanes pedaal tje erop

kweenie of ibanes tube pedals heeft ,...maar wel ts 808/9 enso die gaan boven de 150.- eu
das een
en een mixer van 180 koop je niet veel soep soms mer 32 channels / soms nog niet een knop van een channel strip van een studer mixer ofso
soo
over denk je vraag en stel m opnieuw
wat wilik
distortion over een kink ,gemaak t met software door xternal hard ware
koop eerst een mixert idd
geen behringer
zoek een dr
ofso

:halleluja

Ibanez heeft tube pedaaltjes. Vind je zo op google of ben ik zo scheel dat ik ze voor tubes aanzie? :D

Anyway:

Wat ik wil is een software gemaakte kick distorten buiten de computer met hardware zodat ik niet zo'n digitaal distortion geluid heb. Dat randje weetje wel, klinkt best afschuwelijk als je t mij vraagt. Dus dan vergelijk ik bijv mijn kick distortion met die van Catscan in bepaalde nummers waar ik de kick vet vind en dat verschilt wel ja.

Dus ik kan deze maand flink wat geld overhouden en dan met volgende maand salaris erbij een mixer en tube kopen. Laten we zeggen 300 euro dat ik dan heb. Niet te veel schatten want dan moet ik nog 'n maand wachten, achteraf kunnen we nog altijd kijken of er net niet iets beters is.

Bedankt. :halleluja

PS: Een reamp box maakt de qualliteit ook stukken beter ofzo? Miss dat ik die daarna nog kan aanschaffen?

Mhh, kan niet editen ofzo?

maar ik wil de Ibanez Turbo Tube Screamer TS9DX kopen, die kun je meestal rond een eurotje of 100 kopen. En dan nog een mixertje met een paar kanalen om miss een klein beetje te clippen en om de computer naar de tube te laten gaan en van de mixert weer terug in de computer. Ben ik nu wel duidelijk genoeg? Ik hoop t! :okdan:

pk leendert je heb mazzel kben in een goede bui
kzaljes ff wat uit de doeken doen
de ts serie ibanez pedalen zijn tere goed wat jij wil moet ergens lukken met dit soort pedals ipv behringer shit

maar er zijn verschillen ga FF googlen ,...
de ts808 & ts9 zijn de bekendste
vul t in op ebayenje ziet de prijzen van 120 tot 300 eu soms ???

en je hebt hier in ned een ventje zitten die ...mod . die dingen dat er een beter chip in komt 30 eu xtra

nou hebbie ook een zelf bouw ventje kunje online bestellen gemiddeld zonder kastje d8 ik zoon 35.- eu
erg cheapo dus en klinkt aardig in de buurt ....maar of t eg goed is voor kick kicks worden vetter asje ze layert / div tune gebruik [in 909 ook9 en bv van de 2 klank opwekkings circuits [al ist vst!] bv de een langere env en de andre iets kortere env op de hogere gepitchte ...krijgje mer punch zeg maar
goed asjebv al goede kick hebt
zou ik voor zoon zelf bouwertje pedal gaan isniet moeilijk en hebbie centen over voor een decent mixert

ik heb net mn behringer 3282 [32 channels en 8 bus / 8 auxen ] verkocht
erlijk gezegd niet aan beginne asje nog niet veel spullen hebt ....en wil eq-en en ampen ....
dan koopje een kleintje dr mixert
zal later eens kijken ofterwat rond slingert voor je op mp. enso
en ook voor de ts9 tube ...
al simulatie dus
ibanes is duur theses days gewild snel weg oook

ik zet ff wat dingen voor je op een rijtje wat ik denk waat lekkere distortion oplevert
- ik had zelf goede fx / dist / amp sounds met een tubeman[ =3x tubes]
en met mn nu nog hebben de jackson jx3p ook 2x tube
en mn hughes & kettner cream machine high pressure tube ,..amp
erg distorted kandie klinken - volgens sommige ideal bleus tube je
en bv een metal zone is erg lekker voor bleeeeerige hihats
dmv de 2x eq soor filter op zn dist circuitje [ no tube s]

oja maxon = ibanes....!!!

ok op markt plaats
Advertentienr.:8451789213 ; een peavey dirty dog
vet ding voor dist lijkt me .....bieden ?

aaaah een tubescreamer
ts9 voor 90.-eu
Advertentienr.:8456233613

digitech hotrod leuk pedal 45.-
Advertentienr.:8467387313

Advertentienr.:8473644613
mxr goed merk weinig knoppen bieden eig wil ongeveer 50eu

Advertentienr.:8469399313
tubeman dit is een erg lekker 3x tube bak ,...bieden ...ik zou der 200 voor geven ...

tube screamer de org ts808 135.-
Advertentienr.:8482037813
erg mooie
raar vintage reissue ,...mmm ?

replex hughes & kettner
400 puur voorbeeld ,...Advertentienr.:8495558013

Advertentienr.:8493700613
turbo pro corat ...schynt goeie te zijn ,..!!!
80.-eu

hoop al beetje op weg geholpen te hebben

:engel:

dus koop twee relaxte pedals ....50 eu t stuk liefst div ,...od od2 boss of erby en een fuzz voor de harmonics opje distortion nee kijmaar
keuze zat
maar koopiig geen bout mixer
liever een oude
met maar 2 of 3 auxen ....en 12 channel van een ok merk met een lekkere kleurende sound
die hebben nog egte elctronics onboard [ byna analoog te noemen ]
fyne eq/ok ampie gains deze bv ; Advertentienr.:8068377713

een peavey ok merk
:{
bied 150.- eu
meer ist ook niet eg waard !
check die pixies

Advertentienr.:8068377713

Ok, Ik heb op de ibanez tube een bod gedaan en op die mixer, kweet alleen niet of dat wel slim is? Is dat wel iets waar je prof mee kunt werken? en je moet toch ook preamps hebben ofzo om t input level te laten dalen?

bieden heeft weinig nut beter nmeteen bellen / ophalen ,..ik regeer ook nooooooit op een bod meestal de helft van wat ik vraag
en een mail is persoonlijker
en pre amp zijn alleen nodig voor guiotar mics ...wiljedat nee,...
dus met je schuif kunje t input volume laten clippen/ dalen of met de gain knop
maar 1 tip nog kop een oude stevig mixer ipv een cheapo grote nieuwe [behr.....]

:halleluja
voor derest mastercard
:okdan:

Hehe ok bedankt, uhh.. Dinsdag hoort mijn broer of ie ergens is aangenomen zo ja dan mag ik wat geld van hem lenen (dat doe ik dan samen met mijn geld) om dan een mixer en gitaar tube pedaal te halen. :) Dus, ik moet nog even paar daagjes wachten tot ik 't heb als ik t krijg en dan kan ik dus ook bellen want dan hoef ik dus niet te zeggen ja ik heb t geld nog niet enzo want dat klinkt ook niet echt vertrouwelijk. :)

Groeten!

heb je al gekeken naar dr mixer ik hebter ook een en is eg erg goed qa eq en gain ing ,..enorm bereik
khad hiervoor drie x een behringer ...duhhhhh
maar sommige dr kosten heeeeel weinig sommige ook wer vel
waren best dure vroeger
sla je slag

Ok ik heb een reactie van de adverteerder van die mixer. Hij wil m voor 120 aan me kwijt. Deal or no deal? :D Kdenk dat m nog ophaal dan ofzo? Kheb ffe gezegt dat ie moet wachten maarja.. Als jij zegt dat t een goede is beter als voor 200 ofzo n nieuwe dan neem ik m wel ja.

Ohja en die mixer, kan ik dan ook sounds vanuit de computer erin doen of lukt dat niet want dat moet dus zeker wel he!

wat voor geluidskaartheb je

hoeveel out
meestal nin jack naar grote jack links rechts ,..klaar fxopje mixer en knallen

Kheb een Juli@. Zal wel lukken dan denk ik of? :)

Die mixer wou die voor 120 aan mij kwijt hij had megemaild ik heb m gemaild dat de afstand wel ver was dus ik hoop dat ie nog reageerd.

waar schynlijk twe stereo outs panne hebbie al 4mchanels op je mixer
en helaas voor een mixer moetje ff een maatje met auto regeln niet eg op te sturen he
hoe denk je dat ik mn mixer ui denhaag hier kreeg in peugot 205
ooh was ee dr2000 best big

sc6

Status
Please reply by conversation.
Back