[hiphop] Christov - maak kapot wat jou kapot maakt

Origineel geplaatst door SteveJ
omg, voor dit soort discussies moeten jullie toch echt hier zijn: www.fok.nl :kont:

Wat betreft de beat, lekker werk christov.. Maar die samples van bijv. premtime oid had ik toch weg gelaten.
Misschien een paar als intro en later in de break ofzo, maar niet constant.
Keep up the good work! ;)

bedankt

ja iedereen kent t nu van premtime, maar over een halfjaar ofzo, staan de samples op zich. maar bedankt

Origineel geplaatst door Holger
Dat het allemaal domme neger zijn, die rappers, daar hoor je niemand over.

uhh, ik kan je garanderen dat menig van die gasten beter ontwikkeld zijn dan jouw.
Lekker makkelijk om ze allemaal dom te noemen. Kijk je soms alleen tmf ofzo?
Hetzal wel, want anders kwam je niet met zo'n opmerking.
Overigens heb ik deze track nog niet geluisterd.

Bericht door een moderator:
Graag alleen reageren op de track zelf; voor politieke discussies moet je ergens anders zijn.

En, mocht iemand vinden dat een moderator in moet grijpen, meldt het dan aan ons! Via de "meld dit bericht aan een moderator" link, of door een pb te sturen. We controleren echt niet ieder individueel bericht, en dus wordt er wel eens wat over 't hoofd gezien.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Graag alleen reageren op de track zelf; voor politieke discussies moet je ergens anders zijn.

pardon mij, ik had er niet op in moeten gaan :bekdicht: De track van deze draad vind ik niet zo bijzonder en het klinkt wat dof in mijn oren, ik heb helaas geen tip hoe het dan wel moet. Die andere op je space vind ik een stuk muzikaler. Je hebt helemaal geen hardware toch, ik zou een mpc2000 kopen erbij als ik jou was, zijn best op te brengen.

Origineel geplaatst door gremlin23
Holger ik sta aan jou kant :okdan:
Heeft echter weinig zin om hier deze opmerkingen te maken.. ;) De meeste mensen kun je niet wakker schudden. Zeker niet op een forum...

Maar...

Wat is er nou racistisch aan zijn opmerkingen ?????

De meeste (bekende) rappers zijn dom! Veel (...alle kleuren...) bekende media iconen zijn dom! Het plebs staat helaas aan "de top" tegenwoordig :( Hij zegt dus niet dat ' mensen met een bepaald huidskeur ' minder intelligent zijn...

Hierbij nog een eenvoudige, niet overdachte, doch persoonlijke opmerking van mijn kant:

>Ik vind Nederland een zielig socio landje.

Dank je wel. Maar ik zal hier in het vervolg wel: :bekdicht:

Back