Waves APA44M

OJS

..............
Heeft iemand van jullie ervaring met deze hardware bak van Waves?
Het is een soort hardware accelerator factory die extra rekenkracht levert voor Waves plugins. Aan te sluiten met een ethernet kabeltje.

Gebruikerservaringen graag? Ik heb de mijne nog niet kunnen gebruiken want:

Hij blijkt stuk te zijn........
Ik had hem opgestuurd naar AMPTEC in Belgiƫ, de officiele reparatie-club, en na twee maanden krijg ik te horen dat Waves geen spare parts levert!! Er moet een printplaatje vervangen worden tbv de voeding.
Ik vind het echt ongelooflijk dat een bedrijf als Waves, die zich marktleider in audio effecten noemt, geen spare parts levert voor hardware accelerators.......

Oh ja, ze boden me wel de mogelijkheid om hem om te ruilen voor een nieuwe: kost me dan SLECHTS 800,-.

Fijne service.......

Dus als iemand denkt tegen onkosten en een mooie fles whiskey dat ook wel voor elkaar te krijgen dan ben ik zeer dankbaar.

Gr.

OJ

Attachments

• protoolswavesapa44m_l.jpg
    protoolswavesapa44m_l.jpg
    20,6 KB · Bekeken: 120
what the hell
dat is echt de belabberste customer support ooit dan! een kapot product leveren en dan het aanbieden te om te ruilen voor 800,- :kont: :r :(

heb je ook naar waves zelf gemaild hoe belachelijk dat wel niet is ?!

Ik zou ze gewoon doodmailen en spammen en EISEN dat je een nieuwe krijgt!

Ik zou ze gewoon doodmailen en spammen en EISEN dat je een nieuwe krijgt!
Helemaal mee eens.
Zet er ook een linkje in naar deze thread.
Wacht ik zal je helpen:( :( :( :( :( :( :r
Iedergeval succes hoop dat je een nieuwe krijgt.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb de APA NIET van Waves gekocht maar van iemand anders overgenomen. Ik heb Waves pas benaderd toen deze bak problemen had.

Origineel geplaatst door OJS
Even voor de duidelijkheid. Ik heb de APA NIET van Waves gekocht maar van iemand anders overgenomen. Ik heb Waves pas benaderd toen deze bak problemen had.

okeej wel een ander verhaal

maar dat neemt niet weg dat het toch van de zotte is dat ze geen nieuw voedingsprintje kunnen leveren! die dingen kunnen ze toch zo persen ...

ik vind het wel een serieuze zaak dat zo'n grote speler als waves die zich op de pro en semi pro markt richt dat niet ondersteunt voor hun klanten

staartje

staartje

Het zou best kunnen dat dit verhaal nog een prettig staartje krijgt. Ik heb net een email terug ontvangen van de klanten service van Waves en nu komen ze ineens met het heel royale aanbod om mijn unit kostenloos te vervangen.

Kijk.... dat is hele andere koek. En als dat doorgaat vind ik het bijzonder chiq van ze.

Maar ik geloof het pas als ik dat ding voor me heb liggen.

RECTIFICATIE!!!

RECTIFICATIE!!!

Ik schaam mij met treugwerkende kracht over alle twijfel die ik had over de klantvriendelijkheid van Waves.

Na een email richting klantenservice heb ik GRATIS een NIEUWE unit toegestuurd gekregen.

Uit mijn mond NOOIT meer een negatief woord over die club.

KOOP WAVES PRODUCTEN ALLEMAAL. HET ZIJN TOFFE GASTEN!!! :engel:

Hoe werkt dat ding nu verder? Kun je alle waves plugins gewoon op zo'n doos draaien?

Hoe zit het met latency etc?

Ga hem straks testen en installeren.....

Ik zal een berichtje achterlaten met ervaringen.

Zeer netjes idd.

En volgens mij is er nu iemand op zoek naar een andere baan.

Nee hoor, net weer een mailtje van haar gehad. Ze zit gewoon nog op haar stoel. En terecht!

Niemand van Waves maar wellicht van amptec omdat ze niet goed met Waves bleken te kunnen communiceren.

Ik vond die jongen van Amptec, Danny, ook heel geschikt. Hij was ook alleen maar de brenger van de slechte boodschap. Misschien juist daardoor dat customer support zo toeschietelijk was, omdat technical support met een slecht verhaal kwam.

Ik vind het nog steeds vreemd dat je niet in staat bent om spare parts voor je hardware te kunnen leveren. Misschien dat Waves als software-boer daar toch niet goed genoeg op ingericht is.

Hoe dan ook, mooi opgelost zo. Vanavond hopelijk even uitproberen.

Ze geven toch gewoon een of andere fabriek de opdracht om daar een batch te laten maken.
Me dunkt dat ze geen spare parts bijhouden omdat het wellicht goedkoper is om gewoon een nieuw apparaat in te zetten.

Waves heeft in het verleden wel meer hardware geleverd trouwens. Expansie boards voor diverse hardware.

Hardware L2, die trouwens een stuk beter klinkt dan de softwareversie. Minder metalig ;)

Over de klantenservice van Waves hoor ik doorgaans goede geluiden, en ook nu weer door OJS!

Succes met je APA en ik ben benieuwd naar je bevindingen 8)

Back