Marc Daniëls
Stamgast
Hoi ik heb een Drawmer DC 2476 en ik zoek een software upgrade voor mijn unit.
Het bouwjaar van mijn Drawmer is 1999 maar hij is gekocht in 2003.
Normaal gaat dat upgraden via de Drawmersite maar daar kan ik die optie niet vinden.
Ik mailde onlangs met Drawmer en die vertelde dat ik de software op een kaartje zou moeten laten overkomen.
Dit gaat ontzettend lang duren, dus probeer ik het middels deze weg.
Voorheen kon je het gewoon downloaden via hun site, en dus zoek ik iemand die die heeft gedaan zodat ik mijn apparaat ook kan upgraden.
Heb jij toevallig deze software? of zelfs de eerste softwareversie?
Daardoor is het voor mij namelijk mogelijk om mijn unit terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en zou ik eigenlijk, dan wanneer er iets fout gaat qua configuratie, terug kunnen naar hoe hij is bij levering.
Ik hoor het graag.
M.v.g Marc.
Het bouwjaar van mijn Drawmer is 1999 maar hij is gekocht in 2003.
Normaal gaat dat upgraden via de Drawmersite maar daar kan ik die optie niet vinden.
Ik mailde onlangs met Drawmer en die vertelde dat ik de software op een kaartje zou moeten laten overkomen.
Dit gaat ontzettend lang duren, dus probeer ik het middels deze weg.
Voorheen kon je het gewoon downloaden via hun site, en dus zoek ik iemand die die heeft gedaan zodat ik mijn apparaat ook kan upgraden.
Heb jij toevallig deze software? of zelfs de eerste softwareversie?
Daardoor is het voor mij namelijk mogelijk om mijn unit terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en zou ik eigenlijk, dan wanneer er iets fout gaat qua configuratie, terug kunnen naar hoe hij is bij levering.
Ik hoor het graag.
M.v.g Marc.