Dj Gizmo : Tr-808 | 700,-

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
op marktplaats staat de 808 van dj gizmo.

Muziek en Instrumenten > Soundmodules > Roland TR-808 Drumcomputer

mmm jammer heb net de cash nie liggen leuk knoppie = wel te regelen ,..

iedereen stopt tegen wooordig zelfs ....ggggiz mo:Z

Al is hij nog van Elvis geweest....ik zou persoonlijk toch liever gaan voor een mooier exemplaar :D

.

.

Hij is wel goed warm gedraaid , en zal vast wel goed klinken ziet er lekker gebruikt uit.. Het schijnt dat er ook tussen 808'n veel klank verschil zit..
Elektrovolt weet hier meer over te vertellen..

ik had hem direct gekocht maar ik heb er al 1..

ik heb liever een minder mooie goed klinkende dan een hele mooie die niet klinkt.

ferry lijkt me ok guy,...en verkoopt vast geen aan elkaar gemodde soldeerde rotzooi
...en 700 eu jezus tistm dat ik mn aquiium niet op markplaats nu meteen kan verkopenm anders deed ik t ...!!

op ebay heb ik nu een paar watch it lopen
gaan voor buy t now 1250.-wel $ ze worden verkocht ik denk dat de 808 opmhoog gaat mer meiers p jar
zeker de zonder midikit
en de 900 mag van mij part wel 200 dalen
1000+ gekkenwerk

Ik heb 'm net even gebeld. Hij is al weg!! Das jammer!

Hij heeft 'm blijkbaar al lang niet gebruik, en er zijn wat krakende pots. Verder doet ie het wel nog goed verder. Wel jammer, als ie al lang stil staat, dan zullen de pots wel vol stof zitten. Ik had wel verwacht dat ie de laatste paar jaar nog wel wat uurtjes gedraaid had, maar goed.

Is ie naar iemand op het forum??

Origineel geplaatst door dsil

Hij heeft 'm blijkbaar al lang niet gebruik, en er zijn wat krakende pots. Verder doet ie het wel nog goed verder. Wel jammer, als ie al lang stil staat, dan zullen de pots wel vol stof zitten. Ik had wel verwacht dat ie de laatste paar jaar nog wel wat uurtjes gedraaid had, maar goed.

Is ie naar iemand op het forum??

ikkkuh ikkuh [ mocht kwilluh,....]
ik vindt t toch eigenmlijkeen relaxed bedrag 650 a700 iets mooiere ... tis tegenwoordig meer uitzondering dan vanzelfsprekend....een prijs van 850 a 1000

808 is gewoon niet eg te imiteren ,...
:D
gelukkig blijfer iets te dromen
:doei:

Laatst gewijzigd:
Ik kan me toch niet voorstellen dat hij em vaak heeft gebruikt, een 808 hakt nou niet lekker weg moet ik zeggen.

hmmzz.. als ik geld had zou ik er ook nog graag 1 willen... liefst met n kenton midi kit erin meteen.. maarja... misschien over een tijdje.. :)

Origineel geplaatst door dj_bomber
Vette shit man!! Gizmo die zijn 808 verkoopt :dubbel:

En wat nou als hij morgen gevraagd wordt om Direction Of Fear te remixen ?? :dj:

dan mag hij hem vast terugkopen voor het dubbele :D

Origineel geplaatst door dsil

Hij was nog NIET weg... Heb hem net "gescoord" :D 8)

Ferry is erg ok, er zal dan ook niet veel mis mee zijn.:)

Tja, 700 euro lijkt me een prima prijs (vergeleken met de prijzen tegenwoordig, die ik overigens WEL belachelijk vind). Hij zal een schoonmaakbeurtje nodig hebben plus wat knopjes. Misschien een keer midi.

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van dj gizmo had gehoord }:|

Zo, nu word ik zeker van het forum verbannen? :D

Back