[Studio Electronics] ATC Studio Electronics..

JohnnyBusca

rocket scientist
Ik zit nu weer met de ATC te ***ten en man.... WAT IS DAT APPARAAT VET!!!!

sorry, ik kon het niet laten.

Re: ATC Studio Electronics..

Re: ATC Studio Electronics..

Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik zit nu weer met de ATC te ***ten en man.... WAT IS DAT APPARAAT VET!!!!

Moet je ook maar eerst je handjes wassen en pas daarna met je spullen ***ten... :p

de ATC is VET!

de ATC is VET!

Het kan inderdaad niet genoeg gezegd worden. de ATC is VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Ik snap ook niet dat er maar een stuk of 5 van in Nederland zijn. Aan de andere kant maakt dat hem ook wel weer extra speciaal. Ik kan niet meer zonder hem in ieder geval

Laatst gewijzigd:
Ik ben ook erg jaloers op Johnny, Craz en Boost. Ik zou er ook erg graag een willen hebben

(LOL)

Orgineel geplaatst door matt second
De ATC is een synthesizer van het geweldige studio electronics. Een beest, via http://www.studioelectronics.com/ kan je er meer over lezen

Oke.... maar hoe is ie?? wat is fat wat is minder fat waar is ie goed in en wat maakt um zo speciaal ??
Is dit trouwens die bak waar je ook verschillende soorten kaarten in in kan stoppen zoals bijvoorbeeld 303 kaart ??

ATC

ATC

DIT is een ATC (voor en achterkant).

ATC_BF.jpg

Analoge Synth, 2 VCO's (Triange, Saw, VPW Square), 1 VFC (Mini, SEM, 2600, 303) in verwisselbare cartridge. 2 LFO's waarvan 1 aan Midi Syncbaar. Crossmodulatie van VCO1 naar VCO2 en/of Cutoff Frequency van het Filter. 2 Fixed envelopes voor VCA en VCF, 3e Envelope vrij toewijsbaar.

Dit is de basis.. de 'gory details' stop ik wel een keer in een 'gear review'.. daar zijn die tenslotte voor.. :p

Ik ben nog steeds jaloers! ;)

Mmmm ik heb deze bak wel in verschillende winkels gezien of was het nou op de frankfurt messe ?? In iedergeval vaag dat er maar zo weinig van verkocht zijn reclame hebben ze best wel gemaakt toen der tijd !

was ie niet behoorlijk prijzig?

Olaf

Jaaa dat was het hij was verschrikkelijk duur geloof zelfs dat ie (om het even op zijn nederlands te zeggen nu kan het nog) zo'n 4 ruggen koste ??

Prijs..

Prijs..

Zo duur is ie eigenlijk niet... die ATC. Voor 1017 Euro kun je er bij Music Store Köln eentje ophalen. De 'internal selector' versie kost een kleine 250 Euro meer.. en is in europa nog niet te krijgen.

Filters kosten rond de 140 Euro per stuk.. het Minimoog filter zit er altijd standaard bij.

leo had er weer bijna eentje gekocht uit duitsland... Voor heel weinig DM..
Maar de verkoper kreeg spijt... Terecht! Helaas geen nieuwe ATC voor leo dus.

die verkoper dacht echt dat ik boos zou zijn, maar ik vond het zo herkenbaar: wegdoen, toch maar niet, of wel, nee eehhh....
niks mis mee.
ik heb vandaag wel een prophet600 opgehaald en die jongen had presets zelf gemaakt, niet te geloven zo mooi. ben ik echt van onder de indruk. nu nog een micromoog.

ik wil horen !!

maar eh is de SE-1 niet vetter ?
in iedergeval mocht ik er 1 kopen dan is dat de se-1

kerels en knoppen. het zal wel nooit overgaan.

de atc1 heeft een veel beter geluid dan de se1, jullie jongelui noemen dat geloof ik inderdaad 'vetter'. de se1x ken ik niet, maar de se1 liet ook stappen horen bij het draaien aan de knoppen,
de atc1 niet. de atc1 is trouwens ook veel beter via midi aan te sturen. naar mijn mening heeft de se1 voor op de atc1 dat-ie er beter uit ziet. verder niks.
ik zou altijd een atc1 + doepfer drehbank kopen i.p.v. een se1.
ben je nog goedkoper uit ook waarschijnlijk.

Orgineel geplaatst door leo
kerels en knoppen. het zal wel nooit overgaan.

de atc1 heeft een veel beter geluid dan de se1, jullie jongelui noemen dat geloof ik inderdaad 'vetter'. de se1x ken ik niet, maar de se1 liet ook stappen horen bij het draaien aan de knoppen,
de atc1 niet. de atc1 is trouwens ook veel beter via midi aan te sturen. naar mijn mening heeft de se1 voor op de atc1 dat-ie er beter uit ziet. verder niks.
ik zou altijd een atc1 + doepfer drehbank kopen i.p.v. een se1.
ben je nog goedkoper uit ook waarschijnlijk.

mmm toch raar want de se-1 was duurder(geen reden natuurlijk) en word veel vaker gebruikt
Ik zag pas nog 2 zweden die voor britney produceerde en die hadden er 2 !! (S.O.S. december geloof ik)

Mij gaat het alleen om de minimoog bass

het schijnt dat je die minimoog bass ook heel goed uit een eh.. minimoog kan halen.

Back