U-he ZebraCM ..gratisch vettigheid

JelleWaltman

Ouwe rot
ik weet het, veel hardware freaks hier.. maar WTF..dit ding klinkt echt fantastisch!!!!

Echt heel vet synthje, veel mogelijkheden ook.. zit bij de Computer Music van deze maand, is wel te vinden in de betere boekwinkel..

8) :{

Wat kun je er allemaal niet mee, of is het een release van de Zebra 1 voor gratisch?

Kan me herinneren dat ze ook eens Carbon (van Native Instruments "Electronic Instruments") ergens bijgedaan hadden, en daar kon wel alles mee - en de CM Linplug Alpha die ik ook heb is ook netjes, maar dan wil ik wel weten of je er ook alles mee mag :).

je mag alles :D

is een kruising tussen de Zebra 1 & 2, compleet freeware :D

Sync per osc (2 OSC). , veel golfvormen waar ook doorheen te moduleren is (wavetable id) , bergen filterypes, 2 envelopes. 3LFO's, multi FX, 1 NoiseGen, elke osc heeft een lp/hp filter, vrij te maken lfo golfvormen..

en klinkt gewoon erg goed :D

http://www.computermusic.co.uk/page/computermusic?entry=free_with_the_next_issue

ook wat samples..maar hij kan beter dan dat :D

Laatst gewijzigd:
enig idee hoe ik nog aan die zebra kan geraken die bij de cm zat ?
M.AW. was het een eenmalige aktie of zit die elke maand bij de c.M...
KHeb hier anders nog een fabfilter liggen die bij de cm zat ....hint

Als het goed is zou ZebraCM nog steeds op de Computer Music DVD moeten staan; de actie was volgens mij niet eenmalig.

Als het goed is zou ZebraCM nog steeds op de Computer Music DVD moeten staan; de actie was volgens mij niet eenmalig.

kan iemand dit bevestigen ??Ik vind het tijdschrift maar 2 maal niks ...maar als de zebra er leg i er wel graag 10 euro voor neer

M'n laatste CM113/juni 07, en daar staat ie op!
cm.jpg

1) doe jas aan
2) ga naar buiten
3) sluit achterdeur
4) pak fiets in schuur
5) ga naar lokale boekhandel
6) kijk in het blad zelf bij de inhoudsopgave waar ook de inhoud van de software op de CD staat
7) koop magazine op basis van conclusie in 6)
8 ) t'rug naar huus
9) installeren
10) klaar!

Ik ken het blad verder niet, dus misschien is dit een extreem achterlijke vraag:

Computer Music vult dus iedere editie zijn dvd-rom aan? Dus handig voor de gene die het blad slechts zelden koopt, en vervelend voor de gene die iedere keer dezelfde programmatuur krijgt?

Of is de dvd een jaarlijks verschijnsel of zo?

Der is plaats genoeg op de dvd!
en deze maand was er samplitude bij,
jammer genoeg was ie al uitverkocht...

In't verleden steeds back orders geplaatst,
maar volgens mij is dat afgeschaft sinds enkele weken/maanden....

Kost me nu €66 dacht 'k voor een jaar???

Alleen heb ik in't verleden na - al 6 maanden - last gehad
van die mails en brieven om m'n abbonement te verlengen...

WTF, Samplitude bij een tijdschrift? Wat is dat voor idioterie?

Maar uit je antwoord begrijp ik dus dat iedere keer de inhoud van de dvd als een soort van archief groeit. Dan ga ik nu ook maar eens even bij de boekhandel kijken.

Tnx!

Der is plaats genoeg op de dvd!
en deze maand was er samplitude bij,
jammer genoeg was ie al uitverkocht...

In't verleden steeds back orders geplaatst,
maar volgens mij is dat afgeschaft sinds enkele weken/maanden....

Alleen heb ik in't verleden na - al 6 maanden - last gehad
van die mails en brieven om m'n abbonement te verlengen...

Awel Ja,
't Is wel Samplitude Lite, maar voor dat geld wil ik het wel eens proberen - Ik gebruik nu Magix Cleanig Lab om alles op te nemen...

Der is steeds een dir met de voorgaande VST Plugins!
voor PC en Mac (de pc dir staat hierboven)

Elke maand is er dan een nieuwe sample library bij en,
wat nieuwe filmkes en wat audio demo's,
en een nieuwe 'Special' of zo ('k weet ni hoe ze't juist noemen)
Deze maand was't Samplitude

Een abbonoment is nu niet zo duur vind 'k,
Mijne krantewinkel heeft slecht 2 exemplaren / maand,
normaal doe ik dan een backorder,
maar 'k denk dat dat niet meer kan nu?

Computer Music vult dus iedere editie zijn dvd-rom aan? Dus handig voor de gene die het blad slechts zelden koopt, en vervelend voor de gene die iedere keer dezelfde programmatuur krijgt?
Bekijk 't zo; het is handig in de zin dat je niet genaaid bent als je net een editie hebt gemist ;). Voor de rest maakt 't weinig uit, de plugins zijn niet zo groot, de samplecollecties en zo weer wel.

Tja, ben ik overtuigd genoeg om eens een editie te proberen, is hij hier ook niet te krijgen. Zelfs bij de Waanders (toch een beetje DE boekhandel in de regio) willen ze het niet graag bestellen.

ik ben al jaren lid van dit blad, en het is inderdaad zo dat de vst's, fx en sequencer software op elke dvd staan. De sample libraries, vocals, etc zijn per editie verschillend.

Lap, Ben ik nu aan't dromen of wa???

Daarstraks was 't 46,72 UK Pond volgens mij
en nu is een jaar 57,87 UK Pond of : 82,09 Euro!!!

(Hmmm, Lap, 't is nog meer voor Europe!!! : 65 Pond of 92,2 euro)....

HAha!!! 'k Heb het terug gevonden!!!!
Hier moet je zijn voor de Christmas aanbieding - (Je moet een code intypen!!!)
http://www.myfavouritemagazines.co.uk/christmas/

Soit, genoeg reklame gemaakt nu !

Laatst gewijzigd:
Backorder bestellen gaat nog steeds!!
Mss dat de site juist geupdate was????

Ik heb hem idd. ook gewoon net via de site besteld. 9 pond of zoiets. Heb je wel een creditcard voor nodig.

Even vlug kijken of het blaadje waardig genoeg is voor de lectuurstapel op het toilet (tussen de Ikea- en Musicstorecatalogus in), en eens goed uitgebreid die dvd bekijken. Althans, als zo'n bestelling maar goed komt, want daar heb ik om de een of andere reden nooit geen vertrouwen in.

Back