U-he ZebraCM ..gratisch vettigheid

Wel, Ik heb zonet ook een backorder gedaan van het november nummer met samplitude Lite...

En idd, wel effe al je cookies cleanen!!!
Opsturen zelf is geen probleem, zit in een stevige plastic foil...

En ja, die MSK catalogus ken ik bijna van buiten,
- al vind ik het exemplaar van 2003 (dat ik gevonde heb)
veel intressanter dan de nieuwe!

Wel, Ik heb zonet ook een backorder gedaan van het november nummer met samplitude Lite...

En idd, wel effe al je cookies cleanen!!!
Opsturen zelf is geen probleem, zit in een stevige plastic foil...

En ja, die MSK catalogus ken ik bijna van buiten,
- al vind ik het exemplaar van 2003 (dat ik gevonde heb)
veel intressanter dan de nieuwe!

Oh ow, we gaan hier een vreselijke offtopic glijder maken... Maar ja, de vraag is toch al beantwoord. :geslaagd:

Dus:

Dat ben ik nu helemaal met je eens! Qua drums, mics, etc. en een beetje randapparatuur gebeurt er nog wel eens wat, maar de synthwereld ligt echt vreselijk op zijn gat als je de verschillende catalogi(?) van MSK doorkijkt! Als je de nieuwste ook doorgebladerd hebt, dan heb je echt zoiets van: "He? Heb ik nu de hele synthsectie gemist?" Maar nee, die stelt gewoon niets voor. Paaaaagina's met Mac en PC shit, en idioot veel software. maar amper hardwaretoetsen.

Desalnietemin verschijnt er elke keer toch een glimlachje op mijn smoel als ik de nieuwe in de bus zie liggen (net als die envelopjes van Thomann, maar die toch net iets minder). Obstipatievoer! :kont:

En dan toch nog even quasi-ontopic: hoezo cookies cleanen? Dat doe ik bijna automatisch wekelijks, maar alsnog ben ik wel benieuwd naar de motivatie.

En dan toch nog even quasi-ontopic: hoezo cookies cleanen? Dat doe ik bijna automatisch wekelijks, maar alsnog ben ik wel benieuwd naar de motivatie.

Wel, toen ik na het abbonnement van 1 jaar de backorder plaatste zaten al m'n visa gegevens nog ik m'n firefox....

Station van Den Bosch? Iedereen SF-er die daar zijn tijdschriften in vervolg haalt trakteer jij :biertje:?

Heb deze week m'n backorder ontvangen met Samplitude SE...
IK gebruik eigenl'k geen DAW voor m'n Tracks,
maar gisteren wou ik toch effe wat vocalen in sync erbij doen...

Die SE versie is zeker geen miskoop,
'k Ben tevreden met 't resultaat al geef ik toe dat ik niet veel
gewoon ben met DAW's...

Ow ja, ik heb hem nu ook al een paar dagen binnen. Alleen door de drukte is het er nog niet van gekomen om het te proberen.

Ik vind het tijdschrift ook nog best wel okee.

Ik Kon die DVD wel niet meer lezen met m'n Asus PIV L3 laptop!
't is een 8GB dual Layer DVD, Gelukkig heb ik hier nog een broer rondlopen die 't wel kon lezen met z'n PC.
'k Heb het dan maar op m'n 500GB Ext. Maxtor gezet...

Ik heb de "Fast Guide to Synthesis" Special (Vol 26) gehaald vd week (die met U-he ZebraCM dus) maar daar zit alleen een CD-Rom bij met de Software van desbetreffende special... Dus geen "DVD" met software van vorige issues... Neem aan dat die alleen bij de gewone Computer Music issues zit?
Neemt niet weg dat die Zebra best lekker klinkt (en de "gratis" KarmaFX het niet meer doet)...

'k heb die "200 Beste Plugins" special,
en da's ook een CD ipv DVD...

Die 'Specials 'zijn iets gans anders dan de gewone CM mags..

Vorige week een CM gekocht,zag dat die Zebra cm er ook nog bij stond...

Weet iemand op hoeveel pc's je de Samplitudeversie van CM kan installeren?

Volgens mij op één,
je kan wel nog enkele keren herinstalleren op dezelfde pc...
Verder is/was er bij het Interface magazine ook een SE9 bij!

Back