Mpc Of mV8000

waarom? tis leuk maar echt niet noodzakelijk, er zit van zicjzelf al een schemr op dat grafischer en groter is dan die van de mpc's

en als ej wel een kaart wil kosten die 183 euro bij zzounds

nou mag je hem voor 1000e hebben heb je die kaart op 3 tientjes na gratis

:D Het is zo onbelangrijk dat je er spontaan E150,- voor zakt.

Het is dat ik een MPC heb en andere doelen heb, anders wist ik het wel...

haha das een voorbarige conclusie man,

ik zak 150 omdat ik geen fok geef om zo'n kaart anders had ik die zelf wel gekocht. muziek maak je met je oren niet met je ogen.

ik zak omdat ik hem kwijt wil, ik heb andere prioriteiten en heb geen zin weken te sleuren..

ander prioriteiten nu en kom niet aan dat ding toe, jammer want het geludi is gruwelijk. kan mpc een puntje aan zuigen. hij kan alles ff beter en sneller en meer dan de mpc.

dat riekt naar eigenbelang...
:)

Ff zonder dollen...ken de MV niet maar weet wel dat MPC's Rocksolid zijn,
heb er zelf 1 en gebruik deze al een jaartje of 10 dus.
De workflow is magistraal alsmede de timing en de sound!
(heb er eentje te koop trouwens...grapje) :)

haha.

ik ben ook mpc fan wat betreft de workflow etc, alleen dat de mv meer kan is een feit.je kan gewoon mixen in dat ding, dat is heel wat anders dan die 2 gare filters per kanaal van de mpc

maar ik hou van mpc idd

De MV heeft wel meer features, je kan gewoon veel erin opslaan VEEL meer dan de MPC.
Maar de MPC is zo makkelijk om mee te werken.

Ik heb nog nooit iets gedaan op de Roland maar persoonlijk houd ik het liever bij de MPC.

Maar ja het gaat er niet om welke apparaat je gebruikt het gaat erom wat je ermee maakt.
Kan mij wat schelen of Pete Rock, Kanye de MPC heeft, als jij goed met een ander apparaat kan omgaan dan moet je ervoor gaan.

Ik zou zeggen ga naar een muziekwinkel, vraag of je ze allebei mag uittesten of dat ze wat voor je voordoen. Dan kan je zelf beslissen wat het beste bij jouw stijl past.

Als je ze beide hebt... welke vind je dan beter/lekkerder werken.? Waarom doe je die mv weg en de mpc niet?

Origineel geplaatst door mikemix
Heb jij beiden....?

nee.ik vind de MPC gewoon de shit....Akai rules al 15 jaar...

Re: Waarom...

Re: Waarom...

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
laten ze alleen HipHop en RnB demo's zien op die MV8000 :confused:
Tevens het geval met de MPC's maar dan in mindere maten.

:stupid Da's bij vrijwel alle (USA) demofilmpjes: OF RnB OF Rock-achtig.... Saai land! :D

Is de mv-8000/mv-8800 nou echt in staat om een daw als cubase sonar te vervangen of is dit weer grootspraak van meneer Roland en kan je toch beter in bijvoorbeeld cubase werken???

Back