[track] Disco Aliens

hey! lekker funky trackje! is dat iets van een hammond orgel wat ik daar hoor? lijkt er iig wel op. heb helaas mijn studio koptelefoon hier nu niet liggen, zodat ik niet al te veel over productiekwaliteit kan zeggen, maar he klinkt op het eerste gehoor goed afgemixed. Lekkere pads ook en een heel mooi bassje!

goed werk!

Jammer dat ie zo langzaam op gang komt, want er zitten hele goede stukken in! Mooie organpads (en goeie melodielijnen)!

Kijk nog eens naar het arrangement, zou ik zeggen.
Wat de mix betreft; Let op dat de gepande stereosamples (bongo's en cymbals) niet te hard staan. Nu overheersen ze een beetje.

Hier zit meer in, denk ik!!!

die bongo's en cymbals staan idd beetje te hard ja
naja ik ga 'm niet meer aanpassen ofzo aangezien het niet echt een serieuze track is en nogal snel in elkaar is gezet, maar met de kwaliteit ben ik nu eens redelijk tevreden voor de verandering

dit vinnik een lekkere track! doet me denken aan de oude outland-records sound......erg goeie kickdrum sound, komt zelfs op mijn pc speakertjes goed door..baslijn mag misschien iets zachter in de mix, en moet zeker wat afwisselender...gaat nu maar door, misschien het ritme ervan wat veranderen, niet eens de gebruikte tonen.....de congas vonnik niet te hard, tis meer dat ze beetje droog in de mix zitten..wat reverb erover ofzo wil helpen....

wat nou "geen serieuze track"? vinjeum goed of niet? gewoon nog ff aan sleutelen en je hebt een lekkere track afgemaakt! zonde om de mix niet ff nog te herzien

owkee ik zal 'm voor de verandering eens bewaren, ff laten rusten en dan nog eens ernaar kijken... dat moet ik nou maar eens proberen, normaal heb ik daar nooit zin in.. dan begin ik liever aan wat nieuws ook al is ie niet af
die kick is het 'hoog' van een softe bassdrum gemixt met het 'laag' van een zware bassdrum, las ergens dat dat wel 's leuke resultaten oplevert

lekker hoor!
wat ik alleen een beetje jammer vindt is dat het echt blokken zijn. ik denk als je alles wa soepeler laar over gaan dat het wat lekkerder wegluistert .
maar hij is erg ok

(ps nog naar de opendag geweest?)

gooi jij je de muziekstukken die je niet goed vindt weg, Bahamut? dat is toch zonde! daarmee veroordeel je jezelf en dat is niet leuk;{

Ik vind muziekstuk wel een groot woord voor dit. Ik bewaar de mp3s en de rest gooi ik meestal snel weg omdat ik 't achteraf gewoon niet boeiend genoeg vind om te bewaren, zeker m'n dance nummertjes niet. Als ik ermee bezig ben, ben ik altijd wel enthousiast hoor, maar achteraf meestal niet. Gewoon lekker kritisch zijn voor jezelf :)
maar..!! m'n vorige ambient track destination heb ik wel bewaard (voor 't eerst), die ga ik zeker nog 's bewerken en uitbreiden als ik m'n nieuwe geluidskaart heb

Na 3 minuten komt het lekker tot een groove hoor! Ik zit me tijdens het luisteren te bedenken hoe de baslijn zou klinken met een wat natuurlijkere bass sound.. Jammer dat we het geld nog niet hebben om een bassplayer te laten inspelen he? dat zou je track helemaal afmaken IMO. Prima song hoor.. Nix mis mee.

ahman! iedereen kent wel (viavia) iemand die redelijk tot goed bas kan spelen...gewoon DI'en en klaar! ;)

ik blijf ze leuk vinden, je lekkere melodietjes!
de bassline klinkt er ook heel lekker doorheen, het past precies

ik krijg echt zo'n lekker ik-moet-bewegen-gevoel bij!

die reverb op de bassdrum is echt nix btw

Die e-toms lijken eerst wel een typmachine... pets pets pets beetje harde cymbals, ja nou begint het te swingen! Ben zelf altijd wel meer voor variatie in bass (akkoordenschema) dan alleen maar 1 noot zeg maar.

Duidelijk dat het middenstuk een ijzersterke is, dit loopt lekker, kan zelfs vocal bij.

Mutaaaaant! Bastaaaaaard! I parked my space ship around the corner. Wanne see?

Origineel geplaatst door olafmol
ahman! iedereen kent wel (viavia) iemand die redelijk tot goed bas kan spelen...gewoon DI'en en klaar! ;)

klopt! That reminds me... Ik kon vroeger redelijk bas spelen: ik zou het weer is moeten oppakken..

Back