van die stijl goa heb ik me totaal afgekeerd
Tis in israel al zo commercieel dat het op tv komt
Stijlen als bijv. progressive en minimal psytrance vind ik veel dieper en psychedelischer
Niet elke artiest natuurlijk, je moet gewoon goed zoeken

artiesten zoals lish, andromeda, perfect stranger, vibrasphere, sensient, tetrameth
Check anders artiesten die in m'n vriendlist staan bij myspace

kan je horen wat ik bedoel
http://www.myspace.com/organixpsy
Je merkt nu ook een duidelijk afsplitsing in de scene, het worden echt 2 verschillende muziek stijlen die weinig met elkaar te maken hebben
In de progressive psy voel je nu veel electro invloeden opkomen en het word wat experimenteler en minder gestructureerd
terwijl de fullon nog altijd hetzelfde is en alleen maar sneller en harder moet
Er komt een punt dat de fullon trend over is en dan zal er wel weer wat nieuws uit ontstaan
Je hebt nu gewoon bergen met artiesten die met cubase en wat softsynths doormiddel van tutorials die precies uitleggen hoe je die standard bass krijgt een beetje alles lopen te copieren
Zo krijg je gewoon honderden artiesten die bijna allemaal op dezelfde sound uit zijn.
Maarja, dat maakt het natuurlijk weer een uitdaging om een vernieuwende sound te ontwikkelen.
Ik begin nu zelf ook pas m'n eigen sounds vanuit scratch te schrijven op hardware synths, dit is gewoon de enige manier
Alle presets zijn al gebruikt