Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door trigg
ik ga er ook bij zijn deze keer (heb ik vaker gezegd, maar nu toch echt :P)

misschien dat ik m'n sherman nog meeneem en m'n MS20... effe kijken nog
Ik ben naar beide apparaten zeer nieuwsgierig, dus als je ze eventueel zou willen meenemen (ik geloof trouwens dat Hazes sowieso een Filterbank v2 meeneemt), zou dat heel leuk zijn. :biertje:

Zelf neem ik trouwens in plaats van de TB-303 een SH-09 mee (mattsecond neemt al een 303 mee), waarop ik dan de 808 aansluit via de Audio Input. Het SH-filter triggeren we dan weer middels een Trigger Out van de 808. :)

Aangezien ik zelf ook in de markt ben voor een FB2 zat ik te denken om mijn RM1x alsnog mee te nemen en aan de Filterbank te hangen, want dan kan ik het geluid goed vergelijken.

Is dat OK?

Je kunt 'm gewoon in mijn FB2 steken hoor. Ik heb alleen geen mengtafeltje meer. Misschien heb jij iets kleins wat je mee kunt nemen?

..

Attachments

• mattmetsynthforumshirt3.jpg
    mattmetsynthforumshirt3.jpg
    115,9 KB · Bekeken: 112
Matt2, jij hebt punten gescoord bij mijn vriendin; Zij wil er ook 1 :D (maatje S heb je zeker niet laten drukken?)

is er ook xxxxl voor mijn :-)

Mooi shirt! Ik denk dat ik zondag met een extra shirt naar huis ga ;)

Zien we hier dan ook gelijk een preview van een nieuw logo?

Origineel geplaatst door Hazes
Je kunt 'm gewoon in mijn FB2 steken hoor. Ik heb alleen geen mengtafeltje meer. Misschien heb jij iets kleins wat je mee kunt nemen?

Ik zal wel even kijken, heb op zich wel een geschikt mengertje maar die zit tamelijk geintegreerd in mijn setup en het zal geen feest zijn hem los te halen.

Heeft er toevallig iemand een Kawai XD5 die hij/zij mee kan nemen?

Daar heb nou al veel over gehoord en gelezen, maar nog nooit gehoord hoe die klinkt. Daar ben ik wel eens benieuwd naar!

(een mp3 volstaat in feite ook, maar even echt mee pielen is natuurlijk leuker :D)

Origineel geplaatst door Hazes
Matt2, jij hebt punten gescoord bij mijn vriendin; Zij wil er ook 1 :D (maatje S heb je zeker niet laten drukken?)

jeeeeeh, ik heb gescoord bij jouw vriendin :)

maatje S... lol ":)

Okay mensen... laatste kans om uren aan een virus TI keys + Virus control te draaien (versie
2.0.3). Ik dram lekker vaak door omdat ik em stiekum best wil showen :D Kep alleen een auto
nodig waar hij in past met chaffeur die langs deventer komt (nu zal ik niet meer zeuren)

Mooi shirt trouwens. Toevallig ben ik low on shirts dus deze komt me wel goed uit.
Ik hang zo rond de X / XL (ligt er aan hoeveel SAS dagen ik nog ga houden voor de meeting.

kep er zin in trouwens :)

tja, ik kom ook neem ook niks mee, zou een fb2 kunnen mee nemen...

[edit] gaaf shirt, ook goeie kwaliteit? zou je mij een pb kunnen sturen ik heb zelf ook wat shirts te maken!!![/edit]

Laatst gewijzigd:
srry jongens maar ik ben mijn acidlab vergeten en ik kom niet meer thuis voor de meeting, misschien kan iemand anders er 1 mee nemen te vergelijking met de 303 en xoxbox..... heeft er toevallig niet iemand een ml-303 ben ik nog zeer benieuwd naar en eventueel een spectralis ?

Zie jullie allen zondag........

We zijn de 60 inschrijvingen gepasseerd! Volle bak dus!

Wie neemt het opblaaszwembadje en het springkussen mee? :D

Origineel geplaatst door Hanz
Wie neemt het opblaaszwembadje en het springkussen mee? :D

Dat opblaaszwembandje hebben vele van ons toch al? *klopt op eigen buik*

:biertje:

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back