Origineel geplaatst door Freaksomnia srry jongens maar ik ben mijn acidlab vergeten en ik kom niet meer thuis voor de meeting, misschien kan iemand anders er 1 mee nemen te vergelijking met de 303 en xoxbox..... heeft er toevallig niet iemand een ml-303 ben ik nog zeer benieuwd naar en eventueel een spectralis ?
Ik kan niet zondag, maar kom graag een volgende keer langs met mijn hele modular. Als ik zo de lijst bekijken is er maar weinig modulairs aanwezig... Helaas heb ik nog te weinig frontplaatjes en teveel losse printplaten om hem vervoerbaar te maken.
Zijn de shirts ook buiten de meeting om te koop eigenlijk?
Als er na de meeting shirts over zijn
Ik heb er 50 voor de verkoop in verschillende maten.
Als ze uitverkocht zijn zal ik nieuwe moeten laten drukken afhankelijk van de grootte van de interesse.
Origineel geplaatst door manvsmachine ben jij dat matt? of is het je dubbelganger weer
Origineel geplaatst door matt second Als er na de meeting shirts over zijn
Ik heb er 50 voor de verkoop in verschillende maten.
Als ze uitverkocht zijn zal ik nieuwe moeten laten drukken afhankelijk van de grootte van de interesse.
geen idee, ik heb deze persoon zelf nog nooit gezien
OK inmiddels is er met een snackboer in de buurt iets geregeld voor het bezorgen. Ze hebben van alles. Er komen bestellijsten te liggen. Komt helemaal goed dus.
Ik heb inmiddels ook genoeg aanmeldingen gehad voor een rondleiding door het datacenter. Dat gaat door dus. Ik ga twee rondjes doen denk ik. Voorlopig hou ik even aan 14:00 uur en 17:00 uur. Tegen die tijd zal iedereen er wel zijn denk ik. Meld je a.u.b rond die tijd dan even bij me als je interesse heb. Je hoeft me er niet meer over te mailen of PBén dus.
Origineel geplaatst door Sioux OK inmiddels is er met een snackboer in de buurt iets geregeld voor het bezorgen. Ze hebben van alles. Er komen bestellijsten te liggen. Komt helemaal goed dus.
Origineel geplaatst door Sioux OK inmiddels is er met een snackboer in de buurt iets geregeld voor het bezorgen. Ze hebben van alles. Er komen bestellijsten te liggen. Komt helemaal goed dus.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.