Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Hanz
We zijn de 60 inschrijvingen gepasseerd! Volle bak dus!

Wie neemt het opblaaszwembadje en het springkussen mee? :D

Kan misschien het oude springkussen van het werk lenen. Als iemand een vrachtwagen overheeft 8o)

Origineel geplaatst door matt second
..

Een polo met een kleiner logo op de linkerborst zou ook wel mooi zijn.

..

ben jij dat matt? of is het je dubbelganger weer }:|

Origineel geplaatst door Freaksomnia
srry jongens maar ik ben mijn acidlab vergeten en ik kom niet meer thuis voor de meeting, misschien kan iemand anders er 1 mee nemen te vergelijking met de 303 en xoxbox..... heeft er toevallig niet iemand een ml-303 ben ik nog zeer benieuwd naar en eventueel een spectralis ?

Zie jullie allen zondag........

x0xb0x neem ik zowieso mee,

Het ziet er naar uit dat ik dus de tx7 en de sy22 ga meenemen. Ik heb nog steeds niks van de koper gehoord.

Ik kan niet zondag, maar kom graag een volgende keer langs met mijn hele modular. Als ik zo de lijst bekijken is er maar weinig modulairs aanwezig... Helaas heb ik nog te weinig frontplaatjes en teveel losse printplaten om hem vervoerbaar te maken.

Zijn de shirts ook buiten de meeting om te koop eigenlijk?

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Mensen nog voorkeur of ik mn MKS80 of MS20 mee neem?
mijn voorkeur gaat uit naar de mks80

Origineel geplaatst door etaoin

Zijn de shirts ook buiten de meeting om te koop eigenlijk?

Als er na de meeting shirts over zijn
Ik heb er 50 voor de verkoop in verschillende maten.
Als ze uitverkocht zijn zal ik nieuwe moeten laten drukken afhankelijk van de grootte van de interesse.

Origineel geplaatst door manvsmachine
ben jij dat matt? of is het je dubbelganger weer }:|

geen idee, ik heb deze persoon zelf nog nooit gezien

..

Opzich mooi..

..shirt. :D

'k Zal eens kijken of ik er ook 1 wil.

Als er na de meeting shirts over zijn
Ik heb er 50 voor de verkoop in verschillende maten.
Als ze uitverkocht zijn zal ik nieuwe moeten laten drukken afhankelijk van de grootte van de interesse.

geen idee, ik heb deze persoon zelf nog nooit gezien

Is er een prijs bekend?

Ik heb inmiddels ook genoeg aanmeldingen gehad voor een rondleiding door het datacenter. Dat gaat door dus. Ik ga twee rondjes doen denk ik. Voorlopig hou ik even aan 14:00 uur en 17:00 uur. Tegen die tijd zal iedereen er wel zijn denk ik. Meld je a.u.b rond die tijd dan even bij me als je interesse heb. Je hoeft me er niet meer over te mailen of PBén dus.

Origineel geplaatst door Sioux
OK inmiddels is er met een snackboer in de buurt iets geregeld voor het bezorgen. Ze hebben van alles. Er komen bestellijsten te liggen. Komt helemaal goed dus.

Nu word t voor mij een twijfelaartje om te komen.. }:| ;)

Origineel geplaatst door Sioux
OK inmiddels is er met een snackboer in de buurt iets geregeld voor het bezorgen. Ze hebben van alles. Er komen bestellijsten te liggen. Komt helemaal goed dus.

Opeens is de kans dat ik tot 's-avonds blijf aanzienlijk omhoog gegaan :D

Loungen op een dakterras :Z , Rondleiding door een datacentre :{ , De Synthforum T-Shirts :kimono: , Catering van de locale snackboer 8~ .

Te gek. Ik kom. :verkoght:

Enneh was er ook nog niet iets met synths of zo ?

Zal proberen er rond 12:00 uur te zijn en neem de Xa en JP8000 mee. Juno60's zijn er al zat.

Is er ook iemand die "noob" vragen m.b.t. cubase en de Fantom's kan beantwoorden ?

CU

ik neem de MFBsynth en de Line 6 echo park mee.

eventueel zou ik de Naiant microfoons mee kunnen nemen als iemand die zou willen proberen (misschien een beetje lawaaierig maargoed)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back