Ik kom naar de Synthmeeting 2007 en ik neem mee...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
******VOORSTEL******

Iedereen kent zijn eigen synth het best natuurlijk.
Misschien is het leuk om demo's van zo'n 10/15 minuten te geven
Via het P.A. systeem.

Inschrijven via een lijst op de dag zelf, omstebeurt spullen aansluiten en een demo'tje geven.

Is het wat?

Origineel geplaatst door pal
******VOORSTEL******

Iedereen kent zijn eigen synth het best natuurlijk.
Misschien is het leuk om demo's van zo'n 10/15 minuten te geven
Via het P.A. systeem.

Inschrijven via een lijst op de dag zelf, omstebeurt spullen aansluiten en een demo'tje geven.

Is het wat?

Ik vind het een slecht idee. Dan krijg je namelijk weer het effect dat mensen monitors gaan meenemen en proberen over de p.a. heen te komen. Al staat er nog zo duidelijk koptelefoon bij daar houdt toch niet iedereen zich aan.

Ik wil ook graag vast melden dat er absoluut nergens in het pand gerookt mag worden. Er is een dakterras waar wel gerookt mag worden, maar ook daar geen peuken op de grond a.u.b. Er staat een grote asbak waar alles in moet. Jullie zullen inmiddels wel gezien hebben dat de locatie waar we zitten een datacenter is. Er zijn wat strengere regels met betrekking tot roken dus in verband met brandgevaar. Mocht je de boel toch in de fik willen steken dan kan ik je beloven dat je WA verzekering dat waarschijnlijk niet dekt ;)

Voor mensen die het leuk vinden wil ik met alle plezier een rondleiding organiseren overigens door het datacenter deel waar normaal geen toegang is. Laat me dit dan even van te voren weten a.u.b.

Groeten Sioux

Origineel geplaatst door Sioux
Maar geen nood. Gelukkig weet ik waar de hoofdschakelaar zit als het allemaal te hard gaat ;)

Ik begin er langzaam zin aan te krijgen :D

Zijn je klanten daar wel blij mee dan?:D

alle servers ineens plat 8o)

Voor mensen die het leuk vinden wil ik met alle plezier een rondleiding organiseren overigens door het datacenter deel waar normaal geen toegang is. Laat me dit dan even van te voren weten a.u.b.
Dat lijkt me wel wat, count me in :)

Ik kan een JP8000 en een Fantom Xa meenemen als daar belangstelling voor bestaat.
Een Juno60 was al aanwezig geloof ik ?? (Yoozer ??)

En een standaard om de boel op te zetten ;)

Laatst gewijzigd:
...
Het is altijd leuk om te zien hoe mensen hun datacenters inrichten, ik ben wel geïnteresseerd in een rondleiding.

..

..

Ik kom pas om 18:00 uur ivm met een verjaardag van mijn dochtertje..
ik neem mee powertran transcedent en x0xbox

Heb je wel gelezen wat ik geschreven heb? Of ben ik niet duidelijk geweest? het gaat erom dat iedereen om de beurt over de P.A. mag. Aan de hand van een lijst. Je krijgt dan een veel betere indruk van een bepaalde synth dan wanneer je er alleen zelf mee speelt, dan iemand die er al een tijd achter gezeten heeft. Daarnaast is het ook leuk voor mensen die componeren of een lekkere sequence hebben gemaakt om deze te laten horen.

Origineel geplaatst door manvsmachine
Ik vind het een slecht idee. Dan krijg je namelijk weer het effect dat mensen monitors gaan meenemen en proberen over de p.a. heen te komen. Al staat er nog zo duidelijk koptelefoon bij daar houdt toch niet iedereen zich aan.

Er is geen podium en geen PA, en die komt er ook niet, gezien de mogelijkheden van de gastheer / locatie.
Kortom, een leuk idee voor een andere keer op een andere locatie.

Ok ik hou erover op nadat ik nog 1 keer zeg wat ik precies bedoel ;-)

P.a. is het verkeerde woord, je kunt ook gewoon 1 klein setje monitor speakers neerzetten, waar mensen zich op in kunnen schrijven om op een vastgesteld/afgesproken/genoteerd tijdstip tijdens de synthmeeting een korte demo kunnen geven. Zodat meerdere mensen kunnen zien/horen wat de mogelijkheden zijn. Tijdens deze op normaal vooraf bepaald geluidsniveau demo's kunnen niet geinteresseerden gewoon andere synths met koptelefoon bespelen/luisteren. Dit moet toch beschaafd kunnen zonder andere speakers in de ruimte?

Ik denk dat zo'n dag dan nog interessanter wordt. Puur omdat je meer komt te weten, dan wanneer je met je koptelefoon rondloopt, hem af en toe ergens insteekt en er geluid uit probeert te krijgen.

Wat heb je nodig,

*een tafel met active monitors
*een inschrijf lijst met tijdtabel
*een lijst waarop bezoekers zien hoe laat een bepaalde synth voorbij komt

Just my 2 cents...

Volgens mij is een aantal mensen nog niet helemaal duidelijk hoe zo'n meeting georganiseerd wordt. Daar zit geen professionele organisatie achter ofzo hoor. Over het algemeen is het 1 prive persoon die zo'n meeting op zich neemt. mono-poly heeft dat een aantal keer gedaan en die deed dat erg goed, maar wel liefde werk oud papier dus. (waarvoor dank mono-poly). Die ene persoon is heel erg druk met het regelen van een locatie, de aanmeldingen, drank, eten etc. In dit geval is Hanz degene die dit op zich heeft genomen (waarvoor dank Hanz!). Ik heb dit keer aangeboden de locatie op me te nemen en zal die dag druk zat zijn om te zorgen dat iedereen er in en uit kan, gezien de beveiliging van het pand, en zal hoogst waarschijnlijk net als Hanz zelf niet veel van de meeting meekrijgen. Wij zijn er overigens ook al de dag ervoor bezig om de boel klaar te zetten, inkopen te doen en waarschijnlijk na afloop de teringzooi opruimen. Er is dus echt geen tijd om nog allemaal extra dingen te organiseren. Bovendien is na het gezanik hier in de thread het budget dat we in gedachten hadden gehalveerd, dus alle extra dingen die wij hadden willen kunnen zijn zowiezo komen te vervallen. We zullen het moeten doen met wat er is en ik hoop dat we er met z'n allen een leuke dag van kunnen maken. Wij hebben er zin in, maar het is zoals het is en daar moet je het mee doen dus helaas.

Volgens mij is een aantal mensen nog niet helemaal duidelijk hoe zo'n meeting georganiseerd wordt. Daar zit geen professionele organisatie achter ofzo hoor. Over het algemeen is het 1 prive persoon die zo'n meeting op zich neemt. mono-poly heeft dat een aantal keer gedaan en die deed dat erg goed, maar wel liefde werk oud papier dus. (waarvoor dank mono-poly). Die ene persoon is heel erg druk met het regelen van een locatie, de aanmeldingen, drank, eten etc. In dit geval is Hanz degene die dit op zich heeft genomen (waarvoor dank Hanz!). Ik heb dit keer aangeboden de locatie op me te nemen en zal die dag druk zat zijn om te zorgen dat iedereen er in en uit kan, gezien de beveiliging van het pand, en zal hoogst waarschijnlijk net als Hanz zelf niet veel van de meeting meekrijgen. Wij zijn er overigens ook al de dag ervoor bezig om de boel klaar te zetten, inkopen te doen en waarschijnlijk na afloop de teringzooi opruimen. Er is dus echt geen tijd om nog allemaal extra dingen te organiseren. Bovendien is na het gezanik hier in de thread het budget dat we in gedachten hadden gehalveerd, dus alle extra dingen die wij hadden willen kunnen zijn zowiezo komen te vervallen. We zullen het moeten doen met wat er is en ik hoop dat we er met z'n allen een leuke dag van kunnen maken. Wij hebben er zin in, maar het is zoals het is en daar moet je het mee doen dus helaas.

Het bekende fenomeen steekt zijn kop weer op: een vrijwilliger steekt zijn kop boven het veld uit om iets te organiseren. Vervolgens komen allerie mensen die niet in de activiteit participeren of gewoon geen poot uisteken met allerlei kritiek. Lekker simpel! Zullen we het maar weer gewoon hebben over de gear die naar deze meeting komt, ipv verantwoording af te leggen richting dit soort zielige types.

Sioux is de organisator hoor.
Dat is de persoon die van alle belanghebbenden het meest zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Sioux is de organisator hoor.
Dat is de persoon die van alle belanghebbenden het meest zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.

Nee correctie. het is vooral Hanz hoor :) Maar goed. We doen het samen dus :)

Sioux

Origineel geplaatst door FrankH
Request:
FRM Really Nice Levelling Amplifier (RNLA), ik ben erg benieuwd hoe deze klinkt.

Mee gaat:
dbx MC6
A-100 Basic System 2
ER-1
iKey
Juno-106
Nord Lead 3
RE-501
Setje 1030A
03D of 02R
Furutech e-TP80E Power Filter
Verder gaat mee een DT-770 Pro (600ohm), DT-150 en Powerplay HA4400.

NB. Is er al iemand die een RNLA gaat meenemen?

:erm: en je komt met de trein?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back