Origineel geplaatst door Sioux
Volgens mij is een aantal mensen nog niet helemaal duidelijk hoe zo'n meeting georganiseerd wordt. Daar zit geen professionele organisatie achter ofzo hoor. Over het algemeen is het 1 prive persoon die zo'n meeting op zich neemt. mono-poly heeft dat een aantal keer gedaan en die deed dat erg goed, maar wel liefde werk oud papier dus. (waarvoor dank mono-poly). Die ene persoon is heel erg druk met het regelen van een locatie, de aanmeldingen, drank, eten etc. In dit geval is Hanz degene die dit op zich heeft genomen (waarvoor dank Hanz!). Ik heb dit keer aangeboden de locatie op me te nemen en zal die dag druk zat zijn om te zorgen dat iedereen er in en uit kan, gezien de beveiliging van het pand, en zal hoogst waarschijnlijk net als Hanz zelf niet veel van de meeting meekrijgen. Wij zijn er overigens ook al de dag ervoor bezig om de boel klaar te zetten, inkopen te doen en waarschijnlijk na afloop de teringzooi opruimen. Er is dus echt geen tijd om nog allemaal extra dingen te organiseren. Bovendien is na het gezanik hier in de thread het budget dat we in gedachten hadden gehalveerd, dus alle extra dingen die wij hadden willen kunnen zijn zowiezo komen te vervallen. We zullen het moeten doen met wat er is en ik hoop dat we er met z'n allen een leuke dag van kunnen maken. Wij hebben er zin in, maar het is zoals het is en daar moet je het mee doen dus helaas.