nav deze thread vraag ik me af of er voldoende geinteresseerden zijn voor een group buy van de EDP WASP Pixie clone.
Ik heb de maker (Laurie) hierover gemaild en bij meer als 5 kopers wordt het rendabel (mede doordat de verzendkosten ook een stuk minder worden)
de synth als bouwpakket kost los 604 AUS / 405 EUR
afgebouwd 1108 AUS/ 677 EUR
bij vijf of meer tegelijk krijgen we 10% korting.
verzendkosten zijn per stuk 85 EUR, per 5 stuks 125 EUR (schatting).
dus met deze groupbuy ben je voor een bouwpakket in totaal zo'n 390 euri ipv 490 kwijt.
wel wil ik eerst nog achterhalen hoe het zit met invoerbelasting. geen idee of je voor vanuit Australie komend spul ook (net als de USA) btw en andere lasten moet betalen.
Als iemand daar meer over weet hoor ik dat graag.
oja. ik denk dat het handig is om de bestelling te doen rond de tijd dat het vakantiegeld binnen is.
meestal eind mei dacht ik maar laten we het op 15 juni houden.
Ik heb de maker (Laurie) hierover gemaild en bij meer als 5 kopers wordt het rendabel (mede doordat de verzendkosten ook een stuk minder worden)
de synth als bouwpakket kost los 604 AUS / 405 EUR
afgebouwd 1108 AUS/ 677 EUR
bij vijf of meer tegelijk krijgen we 10% korting.
verzendkosten zijn per stuk 85 EUR, per 5 stuks 125 EUR (schatting).
dus met deze groupbuy ben je voor een bouwpakket in totaal zo'n 390 euri ipv 490 kwijt.
wel wil ik eerst nog achterhalen hoe het zit met invoerbelasting. geen idee of je voor vanuit Australie komend spul ook (net als de USA) btw en andere lasten moet betalen.
Als iemand daar meer over weet hoor ik dat graag.
oja. ik denk dat het handig is om de bestelling te doen rond de tijd dat het vakantiegeld binnen is.
meestal eind mei dacht ik maar laten we het op 15 juni houden.
mijn kant op en een microwave hey die gaat zo weer de deur uit asje bv een group buy doet
ff een nespresso ertegen aan denkik