Studio stofvrij?

:D Och, 'k zat eigenlijk aan dit te denken:

Attachments

• cleanin\'.jpg
    cleanin\'.jpg
    61,5 KB · Bekeken: 129
Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Och, 'k zat eigenlijk aan dit te denken:

Op die manier weet je wel zeker dat je studio helemaal goed schoongespoeld is :)

Origineel geplaatst door manvsmachine
Op die manier weet je wel zeker dat je studio helemaal goed schoongespoeld is :)

alleen jammer van dat riool , komt precies in ze studio tje zoidsity kan better zo een
vintage stofzuiger

:)

Origineel geplaatst door Funky Dee
Jow dude's, laten we even kijken hoe ze dat in een stofvrije productieruimte of laboratorium doen. (google)

Wikipedia ionizer
Ionizer.nl
ook leuk
lekker goedkoop

Ik heb een deïoniseerdende module van Mounten Brize, die trekt de stofjes in de lucht naar 1 punt en laat het daar neerslaan. Je hebt ze ook met een luchtfilter, dan hoef je alleen de luchtfilter af en toe te vervangen. En ze kosten niet echt veel (vergeleken met een synth)

Met een goede industriële ionizer hoef je nooit meer af te stoffen :eureka: echt heilig die dingen :halleluja

Die mounten briz heb ik gehad, het maakte geen bal uit, alleen op het punt waar dat ding stond weg stof weg getrokken :D
De rest van de studio nog steeds stof.

Een air shower is ook een idee. :W

_AIRSHWR.GIF

Maar even zonder dollen, een licht vochtig microvezeldoekje doet wonderen.

:erm: .. denk toch dat ik voor de stuwdam ga....

gewoon klingfilm over al je synths spannen! haha.. Net als die figuren die hun bankstel 'inpakken'

Origineel geplaatst door trash
Die mounten briz heb ik gehad, het maakte geen bal uit, alleen op het punt waar dat ding stond weg stof weg getrokken :D
De rest van de studio nog steeds stof.
Dan moet je een grotere kopen
Windtunnel.jpg

Ja, OF je raam openzetten op het juiste moment..

tornado.jpg

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door trash
Deze haalt hier de stof weg:
animal_abuse_001.jpg

Heb er 90 euro voor moeten betalen bij je niet gerenomeerde dierenwinkel.
Maar dan heb je ook wat.

brilljant :) geef me ff het adres :D

Origineel geplaatst door Arv
Leuk, maar echt effectief is het niet. Wil je echt goeie kwaliteit lucht hebben dan moet je toch echt aan een cleanroom denken en de daarbij horende kleding en mutsen.. De grootste stofproducent, behalve kleding, is de mens zelf (of dier).

Gewoon regelmatig het stofzuiger borsteltje over de synths heen halen, klaar. Wel oppassen voor loszittende knopjes.. :D

Heb gehoord dat het stofzuigen van je apperatuur juist slecht is, omdat dan het stof onbewust naar binnen komt..

Ik gebruik idd op maat gemaakte stofhoezen en "swiffer" borstels!

Die zijn synthetisch en nemen het stof op ipv dat ze het wegblazen in geval met een stofzuiger...

klinkt misschien suf, maar toch iets om over na te denken.. ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Heb gehoord dat het stofzuigen van je apperatuur juist slecht is, omdat dan het stof onbewust naar binnen komt..

Die zijn synthetisch en nemen het stof op ipv dat ze het wegblazen in geval met een stofzuiger...

klinkt misschien suf, maar toch iets om over na te denken.. ;)

Ik weet niet welke stofzuiger jij hebt maar die van mij zuigt stof hoor, blazen lijkt me vreemd voor zo een apparaat. :D

Ik denk dat je bedoelt bij apparaten wat al helemaal vol zit met stof.. dan zou ik ook niet gaan stofzuigen..

Origineel geplaatst door Arv
Ik weet niet welke stofzuiger jij hebt maar die van mij zuigt stof hoor, blazen lijkt me vreemd voor zo een apparaat. :D

Ik denk dat je bedoelt bij apparaten wat al helemaal vol zit met stof.. dan zou ik ook niet gaan stofzuigen..

er zit altijd stof in oude bakken .. zeker in eentje met openingen .. en dus soms ook andere dingen :D
maar dat zuig je dus langs componenten en dat kan slecht zijn

ik gebruik een plumeau en soms een sopje .. voor de rest afgedekt met thee- en handdoeken .. misschien toch maar stofhoezen nemen .. al heeft me mixer een stofhoes .. alleen of die er bij de vorige eigenaar ook op heeft gezeten is een 2de vrees ik .. :D

ik geloof wel dat ik fungeer als het stoffilter de laatste paar jaren .. misschien eens een stofzuiger rooster ophangen :D

Back