Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Zoidsity
Och, 'k zat eigenlijk aan dit te denken:

Origineel geplaatst door manvsmachine
Op die manier weet je wel zeker dat je studio helemaal goed schoongespoeld is![]()

Origineel geplaatst door Funky Dee
Jow dude's, laten we even kijken hoe ze dat in een stofvrije productieruimte of laboratorium doen. (google)
Wikipedia ionizer
Ionizer.nl
ook leuk
lekker goedkoop
Ik heb een deïoniseerdende module van Mounten Brize, die trekt de stofjes in de lucht naar 1 punt en laat het daar neerslaan. Je hebt ze ook met een luchtfilter, dan hoef je alleen de luchtfilter af en toe te vervangen. En ze kosten niet echt veel (vergeleken met een synth)
Met een goede industriële ionizer hoef je nooit meer af te stoffenecht heilig die dingen
![]()

hee die heb ik ook! (die spuitbusOrigineel geplaatst door Subgroover
![]()
)
Dan moet je een grotere kopenOrigineel geplaatst door trash
Die mounten briz heb ik gehad, het maakte geen bal uit, alleen op het punt waar dat ding stond weg stof weg getrokken
De rest van de studio nog steeds stof.
Origineel geplaatst door trash
Deze haalt hier de stof weg:
![]()
Heb er 90 euro voor moeten betalen bij je niet gerenomeerde dierenwinkel.
Maar dan heb je ook wat.
geef me ff het adres 
Origineel geplaatst door Arv
Leuk, maar echt effectief is het niet. Wil je echt goeie kwaliteit lucht hebben dan moet je toch echt aan een cleanroom denken en de daarbij horende kleding en mutsen.. De grootste stofproducent, behalve kleding, is de mens zelf (of dier).
Gewoon regelmatig het stofzuiger borsteltje over de synths heen halen, klaar. Wel oppassen voor loszittende knopjes..![]()

Origineel geplaatst door Cisco
Heb gehoord dat het stofzuigen van je apperatuur juist slecht is, omdat dan het stof onbewust naar binnen komt..
Die zijn synthetisch en nemen het stof op ipv dat ze het wegblazen in geval met een stofzuiger...
klinkt misschien suf, maar toch iets om over na te denken..![]()

Origineel geplaatst door Arv
Ik weet niet welke stofzuiger jij hebt maar die van mij zuigt stof hoor, blazen lijkt me vreemd voor zo een apparaat.
Ik denk dat je bedoelt bij apparaten wat al helemaal vol zit met stof.. dan zou ik ook niet gaan stofzuigen..