Gez: TR-808, mint, al dan niet met midi

Status
Please reply by conversation.
Goedkoop was ie niet, maar ik had een 606 in te ruilen en
voor de kwaliteit is het een goed bedrag.
Alles origineel, geen gaten ed, geen krakende pots, dus top.

Camera is een Nikon D100 spiegelreflex met 28/ 2,8 lens.

Origineel geplaatst door mikemix
Goedkoop was ie niet, maar ik had een 606 in te ruilen en
voor de kwaliteit is het een goed bedrag.
Alles origineel, geen gaten ed, geen krakende pots, dus top.

Camera is een Nikon D100 spiegelreflex met 28/ 2,8 lens.

het is niet relevant hoeveel jij ervoor betaald hebt maar hoe blij je ermee bent

Origineel geplaatst door dennisb
het is niet relevant hoeveel jij ervoor betaald hebt maar hoe blij je ermee bent

Idd, iiig minder dan 1000 en minder dan 900 ;)

Origineel geplaatst door R-ond
nog maar keertje :D

wat een foto ,..deze mag op matrix synth....
- is jouw camera zoo helder [kalrl zeiss lensje ofso ]
- had je je vloer geboed ,..[nat poetsen van de808 zn tandjes ..hadje gelkijk zin in de vloer ookmaar

ig iets glimt ..zijn t je voor tandedn die glimmen vanjeaankoop!

Vloer is hier altijd schoon :engel:

idd glimmer van :D

808?

808?

hihi, zoiets :D

Even mijn Tr familie op het moment...

66y7lsl.jpg

je had dus 2 606'en concludeer ik , mooi stelletje bij elkaar, een 808 ziet er meesterlijk uit moet ik zeggen, en die knopjes ken ik van de jupiter, leuk he je spullen fotograferen bijna net zo leuk als ermee spelen 8~

Mike en nou dikke beats maken, niet afhaken, laat je speakers kraken, door die subsonica uit je 808, ik wacht en verwacht......
vette beats!

Gefeiciteerd

Ik mis nog een 909! :duivels:

Origineel geplaatst door fuse
Ik mis nog een 909! :duivels:

ah juist niet , 909 is so yesterday

Origineel geplaatst door trash
Mike en nou dikke beats maken, niet afhaken, laat je speakers kraken, door die subsonica uit je 808, ik wacht en verwacht......
vette beats!

Gefeiciteerd

Zeker baas, ga meteen aan de slag! :W

ah juist niet , 909 is so yesterday

Mwoa, een viool blijft ook een viool, maar mijn MPc volstaat met 909 drums.

Mwoa, een viool blijft ook een viool, maar mijn MPc volstaat met 909 drums.

drumcomputer blijft drumcomputer, maar ik was eigenlijk vrij plots opeens klaar met die 909 sound en ik voel me best wel bevrijdt van een soort tirannie, mezelf opgelegd maar dan nog, ben nu zelfs een beetje doorgeslagen zoals een gestopte roker, als het er ook maar een beetje aan doet denken dan wil ik het niet, ik zal wel een keer in het midden uitkomen denk ik

drumcomputer blijft drumcomputer, maar ik was eigenlijk vrij plots opeens klaar met die 909 sound en ik voel me best wel bevrijdt van een soort tirannie, mezelf opgelegd maar dan nog, ben nu zelfs een beetje doorgeslagen zoals een gestopte roker, als het er ook maar een beetje aan doet denken dan wil ik het niet, ik zal wel een keer in het midden uitkomen denk ik

Ik begrijp wel wat je bedoelt, produceer(de) je commercieel?
Anders is het zeker dwangmatig te noemen.

Ik begrijp wel wat je bedoelt, produceer(de) je commercieel?
Anders is het zeker dwangmatig te noemen.

nee nooit enig werk van me is uitgebracht, ik heb een hele lange pauze gehad, dacht dat ik er klaar mee was maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ben pas eigenlijk het laatste 3/4 jaar weer bezig met een studiootje op te bouwen, ik heb daar nu toevallig de middelen voor, mocht het opeens wat minder gaan dan nemen ze me dat in ieder geval niet meer af. De 909 heb ik ook even gehad een paar maanden terug om het eens te ervaren maar ik heb m snel de deur weer uit gedaan want hij was me veel te dominant, hij swingt wel als een beest trouwens, het meest simpele beatje is al ok, je hoeft bijna maar lukraak wat te programeren en dan heb je al wat. Ik had de 909 daarvoor al weggedaan maar na een bezoekje aan de studio van cybermax was ik er echt helemaal klaar mee qua sound, ik ben daar opeens aan de DMX verslingerd geraakt en tevens met het italo virus besmet, leuk om aan een andere sound te werken na al die tijd. Ik ben m daar best dankbaar voor maar jammer genoeg hoor ik niks meer van m, die stukjes op zijn site klinken geweldig en hij heb echt talent waar ie veels te weinig mee doet, ik moedig m aan om een en ander af te ronden maar ik krijg geen enkele reactie daarop, helaas pindakaas

met cybermax weer voor komende zaterdag afgesproken, als ik op SF begin over onbereikbaarheid heb ik subiet weer contact, handig

dan durf ikweer te zeggen ,..[zonder inruil 606 is dat een nette prijs alles boven 800 is veel ,..maar daar gaan we voor nette vintage 808 wel heen ben ik bang

en nou is afgelopen met die mooie plaatjes mike...hup ,..beatspompen ....dat gelazer!!
je hebtje avatar niet voor niks veranderd ...weg samplers hup hup
808 rollinggggg

Status
Please reply by conversation.
Back