m-audio 410 installatieprobleem

Bosje

Ingeburgerd
beste mensen ik heb een m-audio 410 geluidskaart maar bij het instaleren zit het goed maar na het opstarten zijn ze verdwenen de drivers hoe kan dat ik wil het graag weten bedankt doei

m-audio

m-audio

Hallo wie weet hoe het komt dat na mijn drivers geinstaleerd te hebben na het restarten de drivers weg zijn vertel het mij dank je wel:okdan: :okdan:

herinstalleer ze nog eens correct of je hebt volgens mij een fout systeem ofzo...

welke windows draai je? Aangezien m-audio nog geen vista drivers heeft ;{

xp 2p2 ik ga trouwens dinsdag terug naar de zaak ben bang dat ze het niet weten het zou fijn zijn als je naast de vorige antwoorden nog iets zou kunnen bedenken behalve een goede pc of drivers of aansluitingen alleen qua verlies van drivers na restart

Laatst gewijzigd:
m-audio 410

m-audio 410

Hallo na het instaleren van de drivers en het opstarten zijn de drivers weg ik heb de geode drivers een goed pc en draai op xp p2 wie herkent dit laat een oplossing weten a.u.b bedankt.:okdan:

Bericht door een moderator:
Samengevoegd, meerdere keren hetzelfde onderwerp posten is nergens voor nodig.
Topictitel aangepast, gebruik gaarne een zinvolle topictitel.

Tip: misschien leest het fijner voor je forumgenoten als je even probeert zinnen te maken met punten, komma's en hoofdletters?

1. het kan een rechten kwestie zijn. log in als Administrator als je hardware gaat installeren

2. verkeerde volgorde? bij sommige USB apparaten moet je per se eerst het apparaat aansluiten en dan pas de driver-software installeren en bij andere apparaten is het precies andersom.

en BTW: komma's en punten zijn idd erg prettig voor de lezende medemens...

Back