vintage is

Origineel geplaatst door Stage73
Ook een mooie is "patina".

Die is zeker mooi, of patinasynth klinkt ben ik echter niet helemaal uit, mischien als je het vaak genoeg zegt ;)

vintage is de gaten in je sokken lopen voor een synth waar na aanschaf je vriendin zegt:
wat een lelijk ding....

Kortom vintage is altijd wel goed tenzij je het zelf word.

vintage is ....net as liefde ; oud & mooi
en aan oud & moo hangt tegen woordig een aardig prijs kaartje

met vazen / autoos net soo

egte kunst / vintage dingen waar der maar 10 of 200 van zijn gemaakt mogen der bets dikke prijzen voor gevraagd worden ...maar afen toe ...tststs
een sampler is gelijk al vintage / cz101 soms 300 eu ???

oude schoenen nike flights dat noem ik ook vintage [heb ik te veel ge forummed t ??]
:engel:

Origineel geplaatst door R-ond
vintage is ....net as liefde ; oud & mooi
en aan oud & moo hangt tegen woordig een aardig prijs kaartje

met vazen / autoos net soo

egte kunst / vintage dingen waar der maar 10 of 200 van zijn gemaakt mogen der bets dikke prijzen voor gevraagd worden ...maar afen toe ...tststs
een sampler is gelijk al vintage / cz101 soms 300 eu ???

oude schoenen nike flights dat noem ik ook vintage [heb ik te veel ge forummed t ??]
:engel:

of adidas nastase, ik heb nog een mint paartje liggen, 3000 of ruilen tegen nike epics '87 8o)

Je bent vintage als je klein kinderen afmixen op 768 Khz 128 bit.

Origineel geplaatst door dennisb
of adidas nastase, ik heb nog een mint paartje liggen, 3000 of ruilen tegen nike epics '87 8o)

8)

view.php

Origineel geplaatst door mikemix
;)

check, dat zijn ze gewoon, de rolls royce's der gympies en nimmer geëvenaard. Ruilen met bijbetaling van mijn kant uiteraard :D

Blijven vette schoenen idd, *made in USA* waren toen een rib uit je lijf, fl 350,-

tja als je die had was je de man, ik heb er alleen de wat duistere types en gastjes met (zeer) rijke ouders mee zien rondlopen toen, ik moest het dus met nastase doen, blij mee hoor daar niet van, trader hoogwater broek erboven en een kappa vestje, geen porem maar muziek uit die tijd was en is OK naar mijn mening

Dit waren mijn favorieten, heb ze beide gehad.
Die Columbia's heb ik verleden jaar in de grijze bak gegooid,
ze vielen na 23 jaar als stof uit elkaar :D
De zool even gechecked, en idd er zat echt een "Air" zool in:D
Mijn eerste vans schoenen (hoge rood/wit geblokt) die leven
dus nog wel nu al 24 jaar.

Attachments

• nike.jpg
    nike.jpg
    70,8 KB · Bekeken: 110
Mijn eerste vans schoenen (hoge rood/wit geblokt) die leven
dus nog wel nu al 24 jaar.

wow, vans gaan bij mij idd ook verreweg het langst mee maar 24 jaar dat heb ik nooit gered, kan ook niet want daar had ik mijn eerste paar te laat voor aangeschaft, nu de strikvraag, hoe oud was jij toen je ze kocht :D

...

...

zo kwam ik van het weekend roodmetwitteconverse opde rommelmarkt tegen en een cheeta mk5 vintage midi keyboard:P

Origineel geplaatst door dennisb
nu de strikvraag, hoe oud was jij toen je ze kocht :D

2de klas middelbare school, dus zo'n 13-14 jaar, ik ben nu 39
ze zijn dus nog ouder;)

Back