quifster
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door ostienstra
over opvolgen van aanwijzingen van access gesproken..........
ik heb wel een dedicated usb card. (en die was niet overloaded) (Heb overigens ook die op mijn moederboard zelf geprobeerd), maar ik heb geen windows xp sp2. Heb n.l. 1 van de eerste xp versies en geen service pack. Zou het toch kunnen dat hier toch ook problemen uit voort kunnen komen??
in den beginne van XP is er een fix geweest met betrekking tot de usb bussen meen ik me te herinneren. Maar zoals ik jouw beschrijvingen nu lees is jouw probleem niet echt de TI en USB zelf, maar meer jouw beleving over hoe je hardware outs moet integreren in een DAW. Dus in jouw geval is het denk ik vrij eenvoudig op te lossen zodra je in de handleiding dat stuk over external instruments hebt gevonden en doorgenomen.
de opmerking over de dedicated usb kaart was meer een opmerking in het algemeen van veel mensen die problemen hebben maar 'vergeten' vermelden dat ze ook nog usb harddisken , printers, midi controllers etc op dezelfde hub hebben draaien. Ik beticht daar hier niemand van, ik meld alleen maar dat ik veel van die dingen op de forums voorbij zie komen.
Het is misschien wel verstandig om te updaten naar SP2 van xp.