[REGGAE] probeersel en prijsvraag

UskanK

Nieuwkomer
n.a.v. een andere posting op het forum ook maar ff een dubje geplaatst hier.
Eigenlijk nooit meer afgemaakt maar meer een geintje...

Een uitprobeersel om eens te kijken of ik het een beetje authentiek kon laten klinken dus.

Een van de thematje is (bewust) gejat, wie kan raden of weet wat het origineel was kan een spliff komen roken hier! 8o)

het trackje:
raden maar!

Origineel geplaatst door Bass
ik hoor uberhaupt geen thema

Ben ik nu aan het happen, of moet ik je zeggen dat het thema ongeveer het eerste is wat in deze track te horen is :geslaagd: . Over de track: het onderdeel geintje is zeker gelukt, maar authenticiteit hoor ik niet echt terug, en dan heb ik het dus voornamelijk over de productie en de klanken.

groets, mau

het themaatje was natuurlijk al te raden op basis van de filenaam 8)

Doe er eens iets heeeeeeel erg weirds mee, nu is het (idd) wat te braafjes.

Re: [REGGAE] probeersel en prijsvraag

Origineel geplaatst door UskanK
n.a.v. een andere posting op het forum ook maar ff een dubje geplaatst hier.
Eigenlijk nooit meer afgemaakt maar meer een geintje...

Een uitprobeersel om eens te kijken of ik het een beetje authentiek kon laten klinken dus.

Een van de thematje is (bewust) gejat, wie kan raden of weet wat het origineel was kan een spliff komen roken hier! 8o)

het trackje:
raden maar!

Volgens mij is je themaatje afkomstig uit die vage kersttrack,kom niet meer op de titel/artiest LOL nu zit die plaat in me kop

Re: Re: [REGGAE] probeersel en prijsvraag

Re: Re: [REGGAE] probeersel en prijsvraag

Origineel geplaatst door Carnivore
...themaatje...

ik ken het uit e.o.a. vaag reclamespotje over sms-en
vraag me niet van welke provider...... ik ben zo'n enorme mobilo-n00b...

Re: Re: Re: [REGGAE] probeersel en prijsvraag

Re: Re: Re: [REGGAE] probeersel en prijsvraag

Origineel geplaatst door gemmetje
ik ken het uit e.o.a. vaag reclamespotje over sms-en
vraag me niet van welke provider...... ik ben zo'n enorme mobilo-n00b...

Gemmetje, gefeliciteerd, je hebt gewonnen! Het thematje is idd gejat/geleend van het "stuur maar door, stuur maar door, pass maar door (etc)" gedeelte van de Hi reclame.

De eerste keer dat ik die reclame hoorde vroeg ik me al af wie er achter zat (qua muziek) want in mijn oren klonk dat éééérrug lekker.

Die spliff hou je zeker tegoed, PM me maar even om iets af te spreken.

De filenaam was idd een give away, eigenlijk... Maar even goed, je hebt gewonnen...:D

En de dub is idd braafjes, want nooit echt "afgemaakt". Als ik tijd/zin heb zal ik misschien de track nog eens onder handen nemen, maar hoogstwaarschijnlijk besteed ik mijn tijd dan liever aan een nieuwe track.

Iedereen bedankt voor de kritieken overigens!

Enneh, als er meer mensen zijn die thuis dubreggae maken ben ik benieuwd.
Een paar jaar geleden was er een christelijke blanke rastafari (uit friesland of zoiets) die fantastische General Midi filetjes verspreidde, echt behoorlijk inventief met echo effecten e.d. gewoon in de midi data (nootjes herhalen dus) Goeie drumpartijtjes kan ik me herinneren...
Weet toevallig iemand hoe die jongen ook al weer heette? Christian dread of zo iets?

Re: Re: Re: Re: [REGGAE] probeersel en prijsvraag

Re: Re: Re: Re: [REGGAE] probeersel en prijsvraag

Origineel geplaatst door UskanK
Enneh, als er meer mensen zijn die thuis dubreggae maken ben ik benieuwd.
Een paar jaar geleden was er een christelijke blanke rastafari (uit friesland of zoiets) die fantastische General Midi filetjes verspreidde, echt behoorlijk inventief met echo effecten e.d. gewoon in de midi data (nootjes herhalen dus) Goeie drumpartijtjes kan ik me herinneren...
Weet toevallig iemand hoe die jongen ook al weer heette? Christian dread of zo iets?

Hee UskanK,
Volgens mij is die jongen die jij bedoelt Messian Dread.
En ja, ik maak zelf thuis ook (dub)reggae. Zoek maar eens op mijn username in het tracks forum hier dan vind je zeker wel wat dubs. Ben benieuwd wat je daar van vind dan.

Big up!

:peukie:

Back