Origin X
8 Bit
Het is misschien een domme vraag, maar ik heb gewoon nog niet zo veel verstaan van externe apperatuur ivb met het ontbreken eraan (wel met muziek maken). Het is wel zo dat ik dit
forum al een tijdje bezoek, en ik moet zeggen dat hier echte freaks met veel verstand zitten.
Ik hoop dat jullie een (nog) niet-freak kunnen/willen helpen
...
Mijn vraag is:
Ik heb een machine nodig die mijn muziek optimized (hoog volume, maar niet clippen/meer punch in je muziek), en tegelijk compressed. Nu heb ik daar naar mijn mening een mooi/goedkoop
apparaatje voor gevonden: de behringer DSP 1400P. Nu is mijn vraag: is zo'n ding aan te sluiten als je alleen een computer (en een synth hebt), of moet je er ook perse een mixer voor
hebben/of meer? Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
forum al een tijdje bezoek, en ik moet zeggen dat hier echte freaks met veel verstand zitten.
Ik hoop dat jullie een (nog) niet-freak kunnen/willen helpen
... Mijn vraag is:
Ik heb een machine nodig die mijn muziek optimized (hoog volume, maar niet clippen/meer punch in je muziek), en tegelijk compressed. Nu heb ik daar naar mijn mening een mooi/goedkoop
apparaatje voor gevonden: de behringer DSP 1400P. Nu is mijn vraag: is zo'n ding aan te sluiten als je alleen een computer (en een synth hebt), of moet je er ook perse een mixer voor
hebben/of meer? Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Laatst gewijzigd: