met spoed gezocht voor uitvaart

fam.de.vet

Nieuwkomer
Ik ben met enige spoed op zoek naar de orkestband van het nummer Ongelijke strijd van Grad Damen.
Of iemand die het nummer zou kunnen inspelen en het liefst ook zou kunnen opnemen.

Dit nummer zou mijn vrouw namelijk graag willen inzingen voor haar zieke vader, zodat zij dat kan afspelen op zijn uitvaart.
Daar hij longkanker heeft met uitzaaingen en de artsen hem hebben opgegeven en hij de moet een beetje begint op te geven is de kans groot dat dit niet al te lang meer duurt

Wie o wie kan mij helpen.

Vriendelijke groet,

Jeroen de vet

Als het echt niet lukt kun je altijd een midi file omzetten naar mp3 of beter nog: door NI Bandstand halen. Als iemand voor mij de midi file heeft kan ik het ook wel even doen.

Heel veel sterkte gewenst aan alle familieleden/vrienden/kennissen tijdens deze moeilijke periode!

Ik weet het niet zeker maar het is ook mogelijk dat deze muziek van de hand van het forumlid Midimartin is...

Re: karaoke

Re: karaoke

Origineel geplaatst door A.V producties
www.karaokes.nl , vind je veel op , ze zijn nu tijdelijk ofline maar over het algemeen is daar veel op te vinden.

anders moet je ff kijken via een download progamma . orkestband - grad damen in tikken.
mag toch hopen voor alle betrokkenen dat de uitvaart intussen heeft plaatsgehad.

Re: Re: karaoke

Re: Re: karaoke

Origineel geplaatst door Leo
mag toch hopen voor alle betrokkenen dat de uitvaart intussen heeft plaatsgehad.

Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar de persoon in kwestie was ernstig ziek toen dit topic gestart werd dus het is niet bekend of hij inmiddels is overleden, en ook niet of het gelukt is met de orkestband.

Hoe dan ook, veel sterkte voor de betrokkenen toegewenst!

Origineel geplaatst door 6 trak
plaatsgevonden mag ik hopen?

tja, ik zou bijna nog de pseudo-neerlandicus uit gaan hangen, maar dat lijkt me niet gepast.

.

.

nou ja hopen doe je er toch niet op ! hoe moet ik dat ook weten dat de uitvaart al heeft plaatsgevonden. sorry ik zal de volgende x wel geen nuttige info meer geven. als jullie mij toch te wijs af willen wezen.

Goedendag,
Mijn diepste excuses dat ik niet eerder een update heb gegeven in deze post
Op 16-08-2007 is mijn schoonvader op 66 jarige leeftijd overleden. Kort voor zijn overlijden is het ons toch gelukt om het nummer instrumenteel te krijgen door het goede werk van een oud muzieklerares van mijn vrouw, waarna in haar woonkamer het nummer met de zang van mijn vrouw door een medeclublid van haar accordeonvereniging is opgenomen en gemixt tot een nummer, helaas is het niet mogelijk om het nummer als bijlage toe te voegen, want het resultaat is grandioos.
Nogmaals mijn dank aan alle hulp en berichten welke op deze post is achtergelaten.
Vriendelijke groet,

Jeroen de vet

Back