C-Klein
(Edward)
Ik heb mijn MPC nu anderhalf jaar. Hij heeft altijd op mijn slaapkamer gestaan en doet met name dienst als sequencer. Ik gebruik een stofhoes, rook niet en gebruik hem normaal. Toch is hij stuk gegaan.
Er worden pads getriggerd die ik niet aansla en er worden pads niet getriggerd die ik wel aansla. Dat zorgt er ook voor dat in de onderste regel van je scherm soms 'drums' niet meer in 'midi' veranderd kan worden en het onmogelijk wordt programs te selecteren.
Na adviezen hier op het forum heeft mijn vader het apparaat geopend en is het weinige stof dat er zat weggeblazen. Geen effect. Ik ben dus op zoek naar een 'MPC-dokter'. Bij voorkeur in de omgeving van Utrecht. Ik heb gegoogled, maar het lukt mij niet in Nederland een reperateur te vinden. Wie zou ik kunnen benaderen? Ik wil hem graag snel weer kunnen gebruiken.
Er worden pads getriggerd die ik niet aansla en er worden pads niet getriggerd die ik wel aansla. Dat zorgt er ook voor dat in de onderste regel van je scherm soms 'drums' niet meer in 'midi' veranderd kan worden en het onmogelijk wordt programs te selecteren.Na adviezen hier op het forum heeft mijn vader het apparaat geopend en is het weinige stof dat er zat weggeblazen. Geen effect. Ik ben dus op zoek naar een 'MPC-dokter'. Bij voorkeur in de omgeving van Utrecht. Ik heb gegoogled, maar het lukt mij niet in Nederland een reperateur te vinden. Wie zou ik kunnen benaderen? Ik wil hem graag snel weer kunnen gebruiken.