Mensen,
Ik ben erg beniewd hoe jullie je samples ordenen. Ik werk veel met Ableton en neem dus ook veel samples van wat dan ook. Een ieder die veel samples overal vandaan trekt zal begrijpen dat je op een punt terecht komt dat niet alles meer even duidelijk is.. :confused:
Wat ik doe is een loop opnemen en daar een passende naam voor verzinnen (wat erg logisch klinkt
) Echter zit ik nu op een punt dat het er zoveel zijn dat ik het spoor soms wat bijster raak. Zeker wanneer ik in ableton bezig ben en dus veel verschillende samples gebruik om een liveset op te bouwen.
Ben benieuwd of hier handige tips uitkomen.
Ik ben erg beniewd hoe jullie je samples ordenen. Ik werk veel met Ableton en neem dus ook veel samples van wat dan ook. Een ieder die veel samples overal vandaan trekt zal begrijpen dat je op een punt terecht komt dat niet alles meer even duidelijk is.. :confused:
Wat ik doe is een loop opnemen en daar een passende naam voor verzinnen (wat erg logisch klinkt
) Echter zit ik nu op een punt dat het er zoveel zijn dat ik het spoor soms wat bijster raak. Zeker wanneer ik in ableton bezig ben en dus veel verschillende samples gebruik om een liveset op te bouwen.Ben benieuwd of hier handige tips uitkomen.

.

..en 1 keer in de zoveel tijd alles gaan beluisteren en de rotzooi ertussen weggooien.
Raad ik iedereen aan.