[TRANCE] trekkie

Mindhunter

Ouwe rot
Weer een nieuwe trance track

Moet nog afgemaakt worden, maar toch al het commentaar al welkom!

Laatst gewijzigd:
Thanx ridder!

De melodie is Sylenth1 (Lennar Digital) & Nexus (Refx)

Lekker nr!

Lekker nr!

Hey Zack,

Geef 'm 4 sterren! Wel goede plaat, zeker het introstuk, maar hij komt niet los en heeft geen melodie die naar voren komt.. Maar zeker wel goed:dj: !

Goed gedaan!

Lekker nr!

Lekker nr!

Hey Zack,

Geef 'm 4 sterren! Wel goede plaat, zeker het introstuk, maar hij komt niet los en heeft geen melodie die naar voren komt.. Maar zeker wel goed:dj: !

Goed gedaan!

thanx!

en dat klopt, hij is ook nog niet af, zal snel een nieuwe versie posten.

grtzz

Ik vind het een goede track, ik ben het er mee eens dat het een melodie mist die sterk naar voren komt.

Maat het geheel klinkt zeker wel goed, welke sequencer gebruik je?

Thanx!, ik gebruik Cakewalk Sonar v6.2 Producer Edition

Ik heb de melodie er wat uitgefilterd...

Vinden jullie deze melodie te saai om het gehele nummer mee te vullen?
Natuurlijk moet dan wel een hoop verandering en variatie in de percussie en FX komen.

:confused:

Dit gaat hem niet worden... Het klinkt allemaal wat gezapig, er is niet echt spanning in de track en het wordt ook nergens echt mooi ofzo. Desalniettemin zit het technisch best aardig in elkaar.

Met gezapig bedoel ik dat er geen verhaal verteld wordt door deze track. Er komt afentoe een klank of geluidje bij, maar het doet er eigelijk niet toe of da t wel of niet gebeurt. Er komen geen elementen bij die de track weer even verfrist. Wellicht helpt het als je de track wat meer structuur geeft , met een begin een middenstuk en een einde.

Dit is overigens allemaal zeer persoonlijk en ik doe het je nu al niet na :)

succes!

Kwaliteit is prima, mist alleen wat. Een arpje of pad kan vaak wonderen doen en een akkoord lager of hoger om wat verder af te wisselen. Ik probeer het altijd zo vol mogelijk te maken zonder te overdrijven maar heb ook regelmatig dat ik geen zin heb het arrangement verder uit te breiden omdat je het dan inmiddels al wel 1000x gehoord hebt. Laat het even liggen en ga er later weer meer mee verder. Heel normaal lijkt me.

ik vind het wel een lekker melodie en geluiden. maar ik mis een beetje de bassline.
Ik hoor vooral de kick, waardoor het nummer drive mist.

Back