Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier iets wat ik vanmiddag heb gemaakt, express beetje simpel gehouden, laten we zeggen dat het om de boodschap gaat.![]()
Hier iets wat ik vanmiddag heb gemaakt, express beetje simpel gehouden, laten we zeggen dat het om de boodschap gaat.![]()

Kleine mededeling. Mijn beattape is uitgesteld omdat er afgelopen weekend is ingebroken en ze mijn MBP hebben gestolen. So no beats for a few weeks, natuurlijk geen backup.
Guys:: Please maak backups, ik ben nu zoveeel muziek kwijt!
wil wel helpen met de pijn. 

Desalniettemin probeer ik het wel. Mijn mac is even losgekoppeld omdat ik hier de boel opnieuw aan het inrichten ben (neue Juno6 oa
) dus de resultaten kan ik even niet delen met jullie (heb ik ook niet belooft
) Dusssss.... het staat gewoon op mijn mac en vanwege de aanhoudende interesse ga ik het toch even posten vd week als de boel weer goed is aangesloten en dan kan men er lekker over mekkeren
. Tot zover bedankt voor de motivatie elke keer. Ja, ik blijf niet bezig met die ouwe zooi kopen.
Heb ik al gehad. Dan zou ik om niet in herhaling te vallen nu eigenlijk een S900 moeten nemen. Die had ik trouwens vandaag ook mee kunnen nemen, maar ik vond het wel mooi zo.