Maak een stukje hiphop

Kleine mededeling. Mijn beattape is uitgesteld omdat er afgelopen weekend is ingebroken en ze mijn MBP hebben gestolen. So no beats for a few weeks, natuurlijk geen backup.

Guys:: Please maak backups, ik ben nu zoveeel muziek kwijt!

Kleine mededeling. Mijn beattape is uitgesteld omdat er afgelopen weekend is ingebroken en ze mijn MBP hebben gestolen. So no beats for a few weeks, natuurlijk geen backup.

Guys:: Please maak backups, ik ben nu zoveeel muziek kwijt!

Paar jaar geleden ging mn harde schijf eraan... natuurlijk ook geen back ups, ik weet hoe je je moet voelen man, gelukkig had ik nog wat beats online staan maar ja vervangen doet dat het nooit natuurlijk. Sterkte, :biertje: wil wel helpen met de pijn. }:|

Grappig dat iedereen die laatse beat zo koel vindt ik vondt em zelf maar zozo. 8o)

@Doc
Ik denk dat de beat zelf niet mega dik/bijzonder is maar de compositie is gewoon erg leuk/goed gedaan. Het luistert fijn weg en de audio levels zijn gewoon dik in orde.

Wat RSB zegt.

Maareh... Waar blijft die beat nou?
c042.gif

Ìk hoor in 1x Queen in me hoofd, Under pressure lalalalala. :D :P

Tja, ik heb, zoals ik heb belooft, het nogmaals geprobeerd. Maar als ik eerlijk ben, vind ik het zelf niet waardig genoeg om in dit topic te posten. Ik heb al eerder aangegeven dat ik zero-know-how van Hiphop heb, waardoor er dus elke keer een soort van struikelblok ontstaat. Ik ben misschien toch té Europeaans :bekdicht: Desalniettemin probeer ik het wel. Mijn mac is even losgekoppeld omdat ik hier de boel opnieuw aan het inrichten ben (neue Juno6 oa :mega: ) dus de resultaten kan ik even niet delen met jullie (heb ik ook niet belooft :P ) Dusssss.... het staat gewoon op mijn mac en vanwege de aanhoudende interesse ga ik het toch even posten vd week als de boel weer goed is aangesloten en dan kan men er lekker over mekkeren :D. Tot zover bedankt voor de motivatie elke keer. :okdan:

Zucht... Zo naar dat mekkeren uitgekeken. ;{

He dames, er staat nog niet eens een beat op deze pagina, hou eens op met dat klessebesse.

Ooooh, dus zo doet Premier dat! :P

Attachments

• MPC60 Premiertje.mp3
    163,2 KB · Bekeken: 110
LOL vergeet niet dat ie ook nog een s950 heeft eh. :P

Ja, ik blijf niet bezig met die ouwe zooi kopen. :D

Heb ik al gehad. Dan zou ik om niet in herhaling te vallen nu eigenlijk een S900 moeten nemen. Die had ik trouwens vandaag ook mee kunnen nemen, maar ik vond het wel mooi zo.

Klopt. Ik kon de verleiding niet weerstaan. 8)

Back