Maak een stukje hiphop

Heb een beat gemaakt puur alleen met ableton.
Tis weer eens een andere stijl van me dan jullie gewend zijn.

Check um..

Attachments

• spacend_.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 110
Ja lekker, vooral als de snare er in komt. Niet te minimaal vind ik. Geen baslijntje maar is ook niet echt nodig.

Wel mag de kick van mij wat meer BOOOOOOOOEMMMMMMM doen 8)

Die heeft een beetje veel moeite om weer op gang te komen na z'n time out. Ik ben wel weer begonnen met het uitwerken van een demotrack voor een MC waar ik vroeger veel mee samenwerkte ( http://www.myspace.com/conceptz010 ), maar de creativiteit ontbreekt nog.

Ruig! Zijn het samples of is de gitaar ingespeeld?

Ice cream van de Wu Tang Clan was ook het eerste waar ik aan dacht net als Depressoptimist!

Ga dan gelijk voor een kaart met minimaal 8 inputs ofzo van een gerenomeerd merk (RME, de betere focusrite etc)
Weet niet of je mpc meerdere outputs heeft maar het werkt heerlijk om je drums in 1 take op verschillende sporen te tracken..

Over die beat, zou er inderdaad nog een dikke bas ondergooien, lekker bezig!

Ik hoor daar een verdacht trackje in de hoek van Wu Tang Clan...

Hij heeft voor deze tracks idd gebruik gemaakt van instrumentals van o.a. Wu.

Ik heb hem zojuist de voorlopige versie gestuurd van de nieuwe track.. Misschien vindt hij 'em prima zo en is hij binnenkort op zijn myspace te beluisteren.

Sja.. , men studio zit in dozen dus helaas is mijn bijdrage ook nihil de laatste tijd...

Same here... Hoop het in de 3e week van november allemaal weer geinstalleerd te hebben op de nieuwe locatie.. :p

Onze non-actieve periodes moeten we voortaan beter op elkaar afstemmen, jongens. :D

Back