Maak een stukje hiphop

Paar beatjes afgemaakt de afgelopen dagen. Benieuwd naar de input! :okdan::okdan::okdan:

Mooi hoor, leuke beats.. alleen het einde is te abrupt, maar dat ga je nog fixen zeker..

Ok, even eentje die in jullie ogen misschien wat meer hiphop is ;)

Het is idd geen pretje.. Leuke plaat, leuke beat maar van de vocals verstond ik geen.. eurgh, reet. :?

Ff voor de funn bezig

Hey Harry, je hebt me aangenaam verrast.. zo eens iets anders, leuk gedaan hoor. Nu nog vocals.. Kun je zingen ? :eureka:

Mooi hoor, leuke beats.. alleen het einde is te abrupt, maar dat ga je nog fixen zeker..
Thanks! Ja, zeker. Ze hebben eigenlijk allemaal nog geen fatsoenlijke in- en outro. Ben nu nog bezig met het maken van de beats voor een tape. Zodra ik er een stuk of 30 heb zoek ik de beste 13-15 uit en ga die uitwerken tot een geheel. Dan zorg ik ok dat de overgangen lekker lopen en er een fatsoenlijk begin en eind aan zit.het

Gloomer, ik versta ze woord na woord maar misschien ook domweg weet wat er gespit wordt.

Maar Jawat heeft zo'n duidelijke stem dat je hem zelfs hoort als de mic uitvalt.

Hey Harry, je hebt me aangenaam verrast.. zo eens iets anders, leuk gedaan hoor. Nu nog vocals.. Kun je zingen ? :eureka:

Thanks gloom keer wat anders dan hakken nu ff ja knik muziek maken
dat doen die Gangster rappers toch? de armen ophoog en met de kop up en down bewegen in the flow yooo
Jawel kan wel zingen maar dan vallen de vogels van dak als ik mijn mond open trek

Vocals zijn vaak gewoon kut, hou t liever instrumentaal tenzij je echt een goede artiest kan vinden die de track naar een hoger niveau brengt. Maar die zijn erg erg erg schaars hier in NL....

Vocals zijn vaak gewoon kut, hou t liever instrumentaal tenzij je echt een goede artiest kan vinden die de track naar een hoger niveau brengt. Maar die zijn erg erg erg schaars hier in NL....

100% mee eens!!!!!!!!!!
Rap is heel anders kwa flow en opbouw
de producer bepaalt de flow !!! is altijd gedonder mee met Vocals
Als je een goeie team hebt die op elkaar ingespeld zijn krijg je top nummers
Of gewoon beats verkopen en kijken ze maar wat ze er mee doen kan ook

Een tijdje heb ik geen strings gebruikt nadat ik opving dat ze vaak ingezet werden om muziek toegankelijk te maken voor een groot (lees: wit) publiek. Maar goed, ik zijnde wit (en groot) kan ze toch wel appreciëren.

Op deze beat wil ik iets doen met Ramon.

Attachments

• middenklassebeat.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 153
Back