John E Mitchell
Stamgast
Het is maar net in wat voor fase ik zit en waar het voor is. Ik heb wel instrumentals maar kan dat niet weggeven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Paar beatjes afgemaakt de afgelopen dagen. Benieuwd naar de input!![]()
Ok, even eentje die in jullie ogen misschien wat meer hiphop is![]()

en nog eentje
Ff voor de funn bezig

Niet verstaan of niet begrepen?
Thanks! Ja, zeker. Ze hebben eigenlijk allemaal nog geen fatsoenlijke in- en outro. Ben nu nog bezig met het maken van de beats voor een tape. Zodra ik er een stuk of 30 heb zoek ik de beste 13-15 uit en ga die uitwerken tot een geheel. Dan zorg ik ok dat de overgangen lekker lopen en er een fatsoenlijk begin en eind aan zit.hetMooi hoor, leuke beats.. alleen het einde is te abrupt, maar dat ga je nog fixen zeker..
Thanks John! Bezig met een beat tapey!Beatjes van Lazy Eyes zijn lekker ook btw!
Hey Harry, je hebt me aangenaam verrast.. zo eens iets anders, leuk gedaan hoor. Nu nog vocals.. Kun je zingen ?![]()

Same here![]()
Vocals zijn vaak gewoon kut, hou t liever instrumentaal tenzij je echt een goede artiest kan vinden die de track naar een hoger niveau brengt. Maar die zijn erg erg erg schaars hier in NL....