Maak een stukje hiphop

delic ken ik niet, maar ik doe er verder niks meer mee hoor dus maak het ook niet af. Was gewoon ff voor de lol. Doe ik zo af en toe. Is toch altijd wel leuke muziek om te maken en wat makkelijker dan de dingen die ik normaal doe.

Hello,

Eerste track in de audio player is gemasterd (mp3:()
De rest wat basic tracks.

www.myspace.com/boulevardboogie

Check it, thx

Die eerste beat is erg nice! Ben helaas niet zo van de vocals alhoewel dat belgisch accentje (klopt toch?) me een beetje doet denken aan extince(?)

Ik voel dat voetenwerk dus wel! Erg nice! :okdan:

Yep

Yep

Gasten van leuven, de phillibustaz ft NupSter van Limburg Genk stad.
muziek van Antwerpen eum, ikke dus :biertje:

Thx maing!

Kheb een beat gemaakt, eigenlijk niet voor dit maar aangezien ik mijn eerste microfoontje heb vroeg ik een maat van me om een stukje te freestylen. Het is dus ook gewoon in 1 keer opgenomen zonder geknip en geplak.

Beat word nog voor ander doeleind gebruikt. Ik zou graag weten of mensen m cool vinden en goed gemixt? Ohja en sorry van de 160 kb/s, 't paste anders niet! Maar goed gemixte muziek hoort ook op die qualiteit goed te klinken.

Maak 't of kraak 't! :smeris:

Attachments

• Asian Athletics (Dikke-T Freestyle Versie).mp3
    3,7 MB · Bekeken: 121
ben ook bezig met een hiphop trackie
let op tis nog een beginsel (een schetsje)
moet me hok nog instaleren ben net verhuist en heb een brakke koptelefoon moeten gebruiken
wat tips hier en daar zijn natuurlijk altijd welkom
ook zoek ik hier nog een rapper dus mocht je iemand weten of kun je zelf goed rappen stuur me een pm :)

de creatie tot zover kun je beluisteren op (nogmaals tis een beginsel) www.myspace.com/basskicksnare
ik wacht jullie mening af :peukie:

Back