Maak een stukje hiphop

@ unkowner

knarsetandende boze rothiphop ofzoiets moet t dan worden. kben wel benieuwd of je ook iets van een text bij in gedachten had :)

@ unkowner

knarsetandende boze rothiphop ofzoiets moet t dan worden. kben wel benieuwd of je ook iets van een text bij in gedachten had :)

ik schrijf zelf niet, toen ik nog in het CC zat was er een jongen die rapte als een rastafari, er waren plannen om er op te gaan spitten maar dat is er nooit van gekomen.

hmm zou deze dr bij aansluiten?? ik houd ook wel van het gebruik van schelle electronica.

beats zijn gemaakt op een machinedrum de bassen ed. komen volgens mij uit sidstation maar pin me dr niet op vast, tis al een behoorlijke tijd geleden. kep er op een hele klungelige manier een accapella onder proberen te zetten maar kkan geen touw aan die kerel vastknopen :D

Attachments

• afura.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 115
Nee, klopt geen hout van, Lukast.

hmm zou deze dr bij aansluiten?? ik houd ook wel van het gebruik van schelle electronica.

beats zijn gemaakt op een machinedrum de bassen ed. komen volgens mij uit sidstation maar pin me dr niet op vast, tis al een behoorlijke tijd geleden. kep er op een hele klungelige manier een accapella onder proberen te zetten maar kkan geen touw aan die kerel vastknopen :D

De vocal is idd niet zo... en tis zeker niet je beste beat.. maar er zitten wel lekkere elementen in!

Er is helemaal niks mis met de vocals van Afu-Ra.

Blijft een dope track

Nice. 8)

Snare van Dilago geleend? :P

Ok dan, laten we dan een begin maken.
Wat denken jullie van het maken van een soundpool> iedereen die een bijdrage wil doen, dropt zijn samples hier in de thread.

Ok dan, laten we dan een begin maken.
Wat denken jullie van het maken van een soundpool> iedereen die een bijdrage wil doen, dropt zijn samples hier in de thread.

Maak AUB een andere thread er voor aan zodat dit lekker prententieloos beats posten kan blijven. Dank u. :mega: Ook denk ik dat een beatbattle beter werkt als iedereen van dezelfde sample iets probeert te bouwen, gewoon 1 nummer om te samplen selecteren, je eigen drumz gebruiken en die sample ipv een kickdrum van hier een hihat van daar een fluitje van zo en een bassje van ginder. Allemaal mijn opinie natuurlijk, winnaar kiest volgende sample, zo gaat het op andere forums veelal ook en dat werkt altijd wel goed.

Back