Maak een stukje hiphop

je wilt het echt niet weten.

ook mensen die half met je zaken bezig zijn, waardoor ze mooie samenwerkingen verkloten

VERVELEND gewoon

Dit is de enige track die ik op die manier heb gemaakt. De rest zijn gewone beats. Ook wel leuk om te horen, daar niet van, maar niet zo herkenbaar als Going Way Way Back.

Vanavond Dion wat van m'n allereerste beats (1995) laten horen. Echt een reis terug in de tijd. :P

Was vet man ! harde beats en music gehoord:halleluja

even bezig geweest

Attachments

• with me.mp3
    720,4 KB · Bekeken: 91
Laatst gewijzigd:
Ja, is zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb aardig wat mooie samples uit je MPC horen komen, dus dat belooft nog veel goeds voor de toekomst.

Beetje uitkijken met de bassen bij deze beat. Het is waarschijnlijk je bedoeling de bassen iets te versterken, maar je wilt ze niet doffer te maken zoals nu het geval is.

Ik heb eindelijk een keer iets gemaakt wat ik durf te delen. Feedback is altijd welkom! Hou wel in de gaten dat ik nog niet zo lang bezig ben met het maken van muziek ( als je het muziek mag noemen )

Af en toe eens een avond, dan doe ik een keer een maand niks en dan wil ik het toch weer proberen.

http://www.zshare.net/audio/75104206165001d6/

En het is nog niet echt een nummer, meer een loop.

Had je niet even kunnen waarschuwen dat het intro stukken zachter is dan de rest van de beat? :D

Klinkt helemaal niet verkeerd voor een beginner. :)

Ik vind die van Headed wel koel, zeker als je nooit beats maakt, die van Devon is gewoon simpel meesterlijk :D

't Is al donker, maar morgen schijnt het zonnetje hopelijk weer. :)

Attachments

• Sunlight.mp3
    485,6 KB · Bekeken: 102
Zo weer wat lekkere beats heren!

Head head.. nice beat als t een probeerseltje is..

Devon, zeer fijne drums in je beat..

Lotuz.. heerlijk vrolijk deuntje..

Afgelopen weekend niets geworden met maken van een eigen beatje.. Wel een leuke nieuwe synth op de kop getikt.. (nord rack 2)...;)

Lekker weer hoor Lotuz, ik maak de laatste tijd van die vage zooi, dat zal ik jullie maar besparen. 8o)

dank voor de reacties! :)
more to come

ik maak mijn beats momenteel met mijn RS7000.
daarbij jaag ik het geheel door een Klarkteknik Square 1 en een subtiel tikje van de Focusrite Mixmaster

Lotuz.. heerlijk vrolijk deuntje..

Ja, nu het zonnetje weer schijnt, kan ik die winterdepressie weer van me afschudden en dan kies ik automatisch ook andere platen om te samplen. Deze beat was naar aanleiding van wat 9th Wonder producties die voornamelijk Soul samplet, terwijl ik het wat vaker in de Jazz zoek.

Sunny Days

Sunny Days

Toch nog even iets kunnen maken zodat ik ook weer van me kan laten horen hierzo!

Alleen commentaar geven is natuurlijk wel erg makkelijk.. ;)

Stukje hip hop:

Attachments

• SunnyDays.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 84
Hmm..
Best een lekker beatje hoor balman, dope sample!! Ik hoopte eigenlijk dat de drums er weer in zouden komen rond 1:10-1:15..

Drums vind ik lekker, echter vind ik dat hoge piewpiewflophop geluidje erg irritant worden, die zou ik er geheel uit halen of 1 a 2 keer terug laten komen ..
Bass vind ik lekker.

Denk dat dit de eerste beat is die ik van je heb gehoord dat ik denk , yea... lekka!

lekkere posts mensen!

dan ga ik ook maar ff wat posten wat totaal niet tussen de rest past.
ik heb naar wat nieuwe "demo vsts" gezocht en had wat leuks gevonden dus ben ik daar maar mee aan de slag gegaan na 5 maanden niet meer produceren

ik ben best benieuwd wat jullie er van vinden

Attachments

• ownage.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 83
Back