Maak een stukje hiphop

Jezus unknowner.. Het is echt tof.. je maakt supervage beats.. (deze vind ik trouwens behoorlijk vettig) maar het is gewoon geen hiphop haha..

Maar blijf maar posten.. ik luister er graag naar, maar ik blijf t off topic vinden! ;)

Die heeft een joint opgestoken en is het vergeten waarschijnlijk :P 8) :peukie:

Het scheelde niet veel. Anyway, ennio moricone ofzo, die doet de stings met Juliana en een of andere hoge pief van het koningshuis. bass is van BoneyM. Nu ga ik weer aan dat ding hijsen. :peukie:

Laatst gewijzigd:
Zeg dat wel woehaa!
g070.gif

Nou omdat iedereen met smart zit te wachten op RSB zijn beatje.. En ik enkel ruis hoor in zijn post.. ;) (is vast de joint waaraan hij aan het hijsen is :))

Gooi ik dan maar even een beatje erin wat ik net heb zitten maken.. Het is eigenlijk niet zoveel.. totaal niet afgemixed ofzo.. post t puur zodat de wachtenden even iets te luisteren hebben.. ;)

Attachments

• Hopper.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 105
even opnieuw opgenomen, wat langer en wat speelser.
ik moet zeggen hij boombapt wel door mijn speakers

Attachments

• beat 3 funky remix.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 102
Het scheelde niet veel. Anyway, ennio moricone ofzo, die doet de stings met Juliana en een of andere hoge pief van het koningshuis. bass is van BoneyM. Nu ga ik weer aan dat ding hijsen. :peukie:

Kheb hem maar ff op mijn macserver gegooid. Gisteren werd ik er zo chagrijnig van dat ik de moed had opgegeven.

Klik de Woehaa

Laatst gewijzigd:
Spriet, lekkere beat hoor, smaakt naar meer.

Devon hier boombapt ie er ook lekker uit, JB die uh zegt doet het natuurlijk altijd goed. :D

RSB, ik druf het bijna niet te zeggen maar het is net Dubstep lol, je moet Kode9 and the spaceape maar eens checken als je dit soort beats cool vind, die stem klinkt een beetje te gefiltered ofzo. :okdan:

Spriet, lekkere beat hoor, smaakt naar meer.

Devon hier boombapt ie er ook lekker uit, JB die uh zegt doet het natuurlijk altijd goed. :D

RSB, ik druf het bijna niet te zeggen maar het is net Dubstep lol, je moet Kode9 and the spaceape maar eens checken als je dit soort beats cool vind, die stem klinkt een beetje te gefiltered ofzo. :okdan:

dank :)
ik heb het van een soul cd geript maar ik geloof dat het nieteens van JB is, ik heb hem wat omhoog gepitched .. maar still down with the funky uh & ah :D

Ik vind overigens dat je drums wat "overprocessed" klinken. Beetje minder zou ik beter vinden, maar misschien denkt de rest daar weer anders over.

Kheb hem maar ff op mijn macserver gegooid. Gisteren werd ik er zo chagrijnig van dat ik de moed had opgegeven.

Klik de Woehaa

Klinkt meer als een intro, zo langzaam. Je weet dat je de Tempo knop ook rechtsom kan draaien, hè? :P

Back