lol
Jezus unknowner.. Het is echt tof.. je maakt supervage beats.. (deze vind ik trouwens behoorlijk vettig) maar het is gewoon geen hiphop haha..
Maar blijf maar posten.. ik luister er graag naar, maar ik blijf t off topic vinden!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lol

Over King Floyd gesproken, ik klik Don't You Leave Me Lonely aan op YouTube en ik herken meteen de sample uit The Bilderberg van MOD. Godz Wrath zijn echt dope producers.

Maar waar blijft RSB nou? Lost in the flow?![]()

Die heeft een joint opgestoken en is het vergeten waarschijnlijk![]()
![]()
![]()

(is vast de joint waaraan hij aan het hijsen is
)
Het scheelde niet veel. Anyway, ennio moricone ofzo, die doet de stings met Juliana en een of andere hoge pief van het koningshuis. bass is van BoneyM. Nu ga ik weer aan dat ding hijsen.![]()

Spriet, lekkere beat hoor, smaakt naar meer.
Devon hier boombapt ie er ook lekker uit, JB die uh zegt doet het natuurlijk altijd goed.
RSB, ik druf het bijna niet te zeggen maar het is net Dubstep lol, je moet Kode9 and the spaceape maar eens checken als je dit soort beats cool vind, die stem klinkt een beetje te gefiltered ofzo.![]()

Kheb hem maar ff op mijn macserver gegooid. Gisteren werd ik er zo chagrijnig van dat ik de moed had opgegeven.
Klik de Woehaa