Maak een stukje hiphop

Zo klinkt 'ie toch ietsjes lekkerder. Dope beat! 8)

Attachments

• 1mei edit.mp3
    921,9 KB · Bekeken: 96
Lekker..die met Lotuz sausje is idd net wat lekkerder.. meer punch en helder door de speakers..

Lekker love!

Alleen wel een beetje een schurende vocal.. zit veel bijgeluid in.. de drums zijn erg fijn idd!

weer een beetje 'n allegaartje maar ja, zo'n drumloopje met geroffelde snare kan ik niet laten liggen natuurlijk

Deze vindt ik koel, zat gelijk met mn head te boppen. 8)

Ik voel 'em ook wel, maar het is jammer dat alle geluiden in één sample zitten zodat je er niet veel mee kunt doen.

Harde beat !

hier komt er een van mij op deze regenachtige zondag

Attachments

• 020510.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 101
Lekker hoor Dion.. fijne galm zit erop.. lekkere sample.. Beat is wat normaaltjes, maar alles bij elkaar fijne beat hoor!

bass linetje moet er nog bij vind ik ook, hier en daar nog wat crashes was ik van plan en een drumroll.

In de bijlage me vorige beat die ik uitgeleend heb

Attachments

• 1mei beat ft.mp3
    927,1 KB · Bekeken: 94
Volgens mij ben ik de enige die em dope vind Boelske :(

Ik vind m ook lekker.. alleen dat had ik al gezegd.. Enige wijziging is een NL rapper er overheen.. Dat is leuk, maar maakt t voor mij niet specialer.. ;)

Niet? Voor mij een wereld van verschil.. Vaak zijn mijn beats wat saai als je ze 2 a 3 min. hoort.., als er dan een rapper overheen spit dan trekt de beat hem lekker door en krijg je naar mijn mening een lekkerder geheel.

Helaas ken ik geen dope engels talige rappers dus vandaar nederlands

Back