Daar heb je ook absoluut gelijk in, maar het label music for speakers is juist vanwege de verzamel cd bekend geworden en niet door het vinyl, en dat komt omdat het verspreidingsgebied van cd's veel groter is dan vinyl. Ik moet daarbij wel als kanttekening vermelden dat music for speakers een beetje een ninja tune achtig label is, dus de muziek is ook wel erg geschikt voor thuis beluisteren. Ik heb zelf 6 jaar met vinyl gedraaid, en heb nu ook zoiets van: als ik ooit weer ga draaien word het op cd's, en dan wel die pioneers waarmee je de "vinyl touch" hebt.
Omdat ik de houdbaarheid van een cd groter acht dan vinyl, plus dat je als dj met cd's een veel groter aanbod hebt van onbekende artiesten. Ik denk zelfs dat de toekomst van dj'en naar cd's toe gaat, omdat er naar mijn mening steeds meer mensen bijkomen zijn die die mening delen.
Ik heb zelf 2000 stuks vinyl op zolder staan en ik word gek bij het idee dat het meer zou zijn dat dat......neemt veel te veel ruimte in beslag !!
Omdat ik de houdbaarheid van een cd groter acht dan vinyl, plus dat je als dj met cd's een veel groter aanbod hebt van onbekende artiesten. Ik denk zelfs dat de toekomst van dj'en naar cd's toe gaat, omdat er naar mijn mening steeds meer mensen bijkomen zijn die die mening delen.
Ik heb zelf 2000 stuks vinyl op zolder staan en ik word gek bij het idee dat het meer zou zijn dat dat......neemt veel te veel ruimte in beslag !!