classic nord modular editor + Vista

nen belg

Stamgast
Beste,

Binnenkort ga ik m'n PC eens opnieuw "opkuisen" (= formatteren). Ik ben van plan om daar Windows Vista als OS te gaan gebruiken ipv Windows XP. Het enige waar ik mee zit is of de classic nord modular editor onder Vista werkt?

Zijn er hier misschien mensen die dit reeds geprobeerd hebben?

Ik kon het niet laten en toch maar zelf geprobeerd. En het werkt prima! Ik heb de volgende configuratie:
- Windows Vista Ultimate
- Roland UM-1 Midi interface (+ Vista driver)
- NM 3.0.3 Editor

Da's goed nieuws. Heb je ook echt connectie gemaakt met de NM en een patch ge-edit? Zo ja, dan meld ik dat ook even op EM.

Foutje, het is de G2 editor die het niet doet onder vista. Wel lullig dat de classic wel werkt en de G2 niet. Maar ja, als het goed is komt er voor de G2 nog ooit een update, voor de NM niet meer.

Anyway, foutje de moi. Mooi dat het werkt.

Origineel geplaatst door SpaceAgentSpiff
Da's goed nieuws. Heb je ook echt connectie gemaakt met de NM en een patch ge-edit? Zo ja, dan meld ik dat ook even op EM.

Ik heb zelf een nieuwe patch aangemaakt en het werkt prima!

Origineel geplaatst door SpaceAgentSpiff
Foutje, het is de G2 editor die het niet doet onder vista. Wel lullig dat de classic wel werkt en de G2 niet. Maar ja, als het goed is komt er voor de G2 nog ooit een update, voor de NM niet meer.

Anyway, foutje de moi. Mooi dat het werkt.

Jeuz....dat is weer lekker dan! Wel hopen dat Clavia daar al mee bezig is dan (waarschijnlijk niet).

Back