lexgeerlings50
Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een vette Bass-synthesizer. Iets Dat Hele vette grooves kan neerzetten. Dit gaat in mijn oren vaak gepaard met een octaver en een envelope filter. Ik heb echter geen id waar ik dit moet zoeken. (alle vette producties van tegenwoordig hebben het!!!?). Dit mag zowel in de vorm van een klein keyboardje of een pedaal/Apparaat waar ik mijn analoge Basgitaar doorheen kan halen.
Ik heb niet oneindig veel geld. Het zou leuk zijn als dit voor minder dan 500 euro te realiseren is...
Maar alle tips en dingen welkom!! Vermeld graag je vraagprijs als je denkt iets te hebben.
Laat ik er ook de nadruk op leggen dat ik dus geen 88-semigewogen toetsen klavier o.i.d. Zoek. 3 oktaafs is genoeg!!
M.v.g. Lex
Ik heb niet oneindig veel geld. Het zou leuk zijn als dit voor minder dan 500 euro te realiseren is...
Maar alle tips en dingen welkom!! Vermeld graag je vraagprijs als je denkt iets te hebben.
Laat ik er ook de nadruk op leggen dat ik dus geen 88-semigewogen toetsen klavier o.i.d. Zoek. 3 oktaafs is genoeg!!
M.v.g. Lex

). Het is een racksynthje van 1 unit hoog. Hij heeft o.a. 2 envelopes.