Hj hosting

trash

Ouwe rot
De laatste tijd is het behoorlijk mis bij Hj hosting.
Heb vernomen dat het bedrijf onlangs overgenomen is door een ander, en dat de zaken er niet zo goed voor staan.
Vandaar de servers al even niet meer werken.

Heeft iemand een tip qua hosting dat een beetje berust op hetzelfde principe dan Hj hosting?
Dus gigs bestellen via je mobiel en zeer cheap ? :D

Re: Hj hosting

Origineel geplaatst door trash
De laatste tijd is het behoorlijk mis bij Hj hosting.
Heb vernomen dat het bedrijf onlangs overgenomen is door een ander, en dat de zaken er niet zo goed voor staan.
Vandaar de servers al even niet meer werken.

Heeft iemand een tip qua hosting dat een beetje berust op hetzelfde principe dan Hj hosting?
Dus gigs bestellen via je mobiel en zeer cheap ? :D

hehe:)

Ik heb ze te kennen gegeven het contract te ontbinden wegens de overname en problemen. Was er met 1 email van af.

Zit nu bij keurigonline

helaas geen mogelijkheid tot datverkeer bij kopen. Maar de prijzen en service liggen erg goed en er zit in de basis al veel Gb dataverkeer bij :eureka:

misschien iets voor jou? :eureka:

Mogelijk ben je al voorzien, maar toch, zelf nog wel op zoek, en ik denk dat dit het gaat worden. Volgens mij geen mogelijkheid om dingen met je mobiel te doen zoals bij HJHosting, maar toch;

Hosting2Go

Vooral de prijs in combinatie met die 1.5 gig space spreekt mij heel erg aan.:D

Ik heb al m'n accounts verhuisd naar One.com, goedkoop, betrouwbaar, unlimited dataverkeer (natuurlijk geen torrentsite gaan hosten daar hè 8o) ).

Ik betaalde met CC en kon binnen 4uur m'n site uploaden, heb nog NOOIT geen downtime meegemaakt en mensen kunnen m'n master wav zippjes met snelheden van een slordige 1100 kb/s downloaden van hun servers.

Gratis hosting sux :) Geef liever een paar €'s meer uit en heb iets waar je mee voor de dag kan komen :eureka:

Inderdaad, hier nog een uiterst tevreden One.com gebruiker. Nog geen enkel probleem gehad.

Back